• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex oysterquartz 19018, opolerad&fullset

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Förbehåller mig redan här rätten att dra tillbaka annonsen om jag ångrar mig. Vilket är troligt.

Oysterquartz 19018, opolerad och fullset från 1982. Klockan är opolerad enligt både egna och tidigare ägares källor. Går som en quartzklocka ska göra, den tickar på.. Ljudet är förresten ingenting som har stört mig alls faktiskt. Den byter datum och dag felfritt. Klockan blev trycktestad senast före sommaren, utan komplikationer. Tät och fin. Kvitto på det finns. Länken är bra och i fullängd. Finns några hairlines/liknande på klockan, inga större grejer alls. Men det bör man inte bry sig ett dugg om på en 34år gammal klocka. Den är fantastiskt bra verkligen. Skarpa kanter och bevels samt läcker orginalborstning som syns väl.

Som skrivet tidigare är klockan fullset, och alla tillbehör är med; boxar, cert, tag och en massa jävla annat krafs. Vissa fortfarande plastade. Otroligt tjusig innerbox för övrigt.

Allt som allt, det här är en jävligt bra klocka. Om man vill tjäna en slant, släng in den i bankfacket eller bär den på armen försiktigt något år. Garanterad prisökning.

Byten med pengar åt vilket håll som helst. Intressanta modeller är tex:
-Daydate i gul/vitguld eller främst rose.
-Gmt rootbeer med matt tavla.
-Gmt 1675 med målade index.
-Äldre sub med målade index.
MEN har du annat, så testa gärna!

Mer bilder kan lösas för den som är seriöst intresserad. Frågor? Dra ett PM!
Sätter bytesvärdet till 84000:- eller rimliga förslag.
Returer enligt ök.
F2F Sthlm.

image.jpeg

image.jpeg

Tack för titten!
 
Senast ändrad:
Topp