Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Rolex prisfråga?..

Diskussion i 'Diskussion' startad av RicVin, 13 mars 2013.

1. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Hallå herrarna..
    Vad bör en UK såld Pepsi GMT från 2006 kosta? Inga papper men konfirmerat äkta från Rolex. Boxar och annat lulllull finns.
    Cheers mates!!

2. Charles_

Charles_ Präst

35'? Beror givetvis på skick.

3. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Mycket gott! Tyvärr kan en klåpare som jag inte avgöra om den är tillfixad eller bara i kanonskick. det enda jag såg var lite repor på glaset. Fina repor men ändå synliga. Såg till och med den lilla Rolexkronan i glaset, har jag inte sett tidigare. När började man med dem? Kan det vara ett utbytes glas?
    Kanske bör tillägga att det är en handlare och Rolex AD som sitter på klockan nu. Kanske gör något på priset. 1 års garanti...

4. Fryken

Fryken Kamrern

Från:
    STOCKHOLM
    Max 35'. Finns inga extra inserts och dessutom inga papper skulle jag inte betala mer än 30', men det är ju jag.

5. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Om det finns repor i safirglaset men den är i kanonskick för övrigt är den säkert uppfrächad.
    Håller med Fryken om priset, max 30k.

6. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    2003 började de med laserkronan, svårt utan bilder men 30-35 låter ok rent generellt när papper saknas.

7. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Tack tack..
    Denna ligger högre, men det är antagligen pga att det är en AD som säljer samt lämnar 1 års garanti..
    Jag passar , men det är faan inte nyttigt att ramla in i klockbutiker efter en vända på puben... ;)

8. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Max 30-32 något annat är dumt att betala..

Mårtenssons ur Brookfield