• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex prisfråga?..

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hallå herrarna..
Vad bör en UK såld Pepsi GMT från 2006 kosta? Inga papper men konfirmerat äkta från Rolex. Boxar och annat lulllull finns.
Cheers mates!!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Charles_ skrev:
RicVin skrev:
Hallå herrarna..
Vad bör en UK såld Pepsi GMT från 2006 kosta? Inga papper men konfirmerat äkta från Rolex. Boxar och annat lulllull finns.
Cheers mates!!
35'? Beror givetvis på skick.

Mycket gott! Tyvärr kan en klåpare som jag inte avgöra om den är tillfixad eller bara i kanonskick. det enda jag såg var lite repor på glaset. Fina repor men ändå synliga. Såg till och med den lilla Rolexkronan i glaset, har jag inte sett tidigare. När började man med dem? Kan det vara ett utbytes glas?
Kanske bör tillägga att det är en handlare och Rolex AD som sitter på klockan nu. Kanske gör något på priset. 1 års garanti...
 

jabla

Sarlacc
Om det finns repor i safirglaset men den är i kanonskick för övrigt är den säkert uppfrächad.
Håller med Fryken om priset, max 30k.
 

max

Dancing Queen
2003 började de med laserkronan, svårt utan bilder men 30-35 låter ok rent generellt när papper saknas.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tack tack..
Denna ligger högre, men det är antagligen pga att det är en AD som säljer samt lämnar 1 års garanti..
Jag passar , men det är faan inte nyttigt att ramla in i klockbutiker efter en vända på puben... ;)
 
Topp