• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Sea Dweller 16600 B&P

ottwon

Omega
Kollar intresset för min 16600, funderar på att sälja av den till förmån för en GS.

Klockan i fråga är uttagen 2007 i Schweiz, köpt av mig från Uhrtreff i Tyskland i somras. Kvitto på mitt köp från Uhrtreff kommer med. Uhtreff lämnade 12 månaders garanti på klockan i samband med mitt köp, juli 2015, och garantibeviset kommer med. Därtill kommer hangtag, inner- och ytterbox, cert, bandbytarverktyg, Buehlmann table, instruktionsbok och putsduk.

Klockan är i bra skick, skarp och tjock boett med originalfasningar. Några bruksspår finns på länk och spänne - men endast deskdivemärken och inga djupa repor, samt något enstaka märke på boettans polerade kanter. Finns en ytlig repa på ena bandhornets kant, har försökt fånga det bild, syns bäst på den sista bilden nedan. Skulle själv gradera skicket på klockan till åtminstone 8,5/10.

Klockan håller tiden bra med gångreserv enligt spec, fin i uppdraget och inget som indikerar servicebehov. Den är provtryckt av Uhrtreff i juli 2015 u.a.

Vid frågor eller önskan om fler bilder är det såklart bara att PM:a. Har gjort en del affärer på KS och TTT genom åren, men inte så många på senare tid. Har en Goodguy-tråd här på KS. Skickas med Posten värde mot förskottsbetalning.

Priset sätter jag till 52 200 kr inkl. värdefrakt. Samtliga bilder nedan är tagna idag utom den första som är någon månad gammal.

3.JPG
IMG_1075.JPG
IMG_1068.JPG
IMG_1063.JPG
IMG_1060.JPG
IMG_1059.JPG
IMG_1056.JPG
IMG_1051.JPG
IMG_1039.JPG
IMG_1026.JPG
 
Senast ändrad:
Topp