• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Seadweller ceramic 116600

john b

Rolex
Hello!

Det är nya Seadwellern jag helst vill byta bort, fullset från maj 2014 svensksåld utan namn på certet.

Nästan i nyskick, minimal repa på sidan av länklåset och på sidan av ett bandhorn. Syns inte om man inte kollar JÄKLIGT noga.

Vill gärna ha något annat. Har snöat in på lite sportigt eleganta klockor, från etablerade halvpremiumtillverkare i Japan, Schweiz och Tyskland. Tänk Cartier, JLC, Seiko, Daydate, Glashutte, etc. Bli inte sura om jag tackar nej.

Byter gärna både uppåt och nedåt.

Något gammal bild, kan fixa många nya om vi närmar oss varandra i förhandlingarna.

dack1upload.jpg


Jag och klockan finns i gbg. Sätter bytesvärdet/priset till 64000.

Tack för titten.
 
Topp