Nej, jag särskrev inte utan menar vad som står i topicen dvs service som i hur de har hand om sina kunder. Nåväl - vidare till tråden.
Detta kanske det inte känns riktigt värt att starta en tråd för men jag är i lite behov av råd och det kanske kan bli lite rolig diskussion kring det hela. Köpte ganska nyligen en gmt-c som är 16 veckor gammal. Är nöjd och glad med klockan tills jag häromdagen märkte att den fortar sig med krong 30 sekunder om dagen, och det sker helt oregelbundet - den kan gå bra i 20h för att sedan forta sig 30 sekunder på de övriga 4h av dygnet...
Bestämde mig därför att höra av mig till den lokala rolex-ad:n för att höra vad de tycker om saken och det är här problemet också kommer.
De vill skicka iväg klockan till rolex för justering och gett mig en tidsuppgift på detta arbetet på hela 6-10 veckor (sist jag lämnade in något dom skulle ta tre veckor tog det åtta...)!
På ett sätt känns detta helt galet att jag ska skicka iväg min helt nya klocka i över två månader för justering och jag hade ju helst sett att klockan blir utbytt och att de sedan löser problemet med Rolex. Åandrasidan så förstår jag ju deras perspektiv som vill skicka iväg den och få den lagad.
Så summa summarum - hade ni funnit er i att bli av med klocka i månader eller hade ni krävt något slags inbyte mot en ny? (Den är köpt hos ad:n i fråga)
Stavfel och knepiga meningar får ni ta upp med min ipad - den gör lite hur den känner för ibland
Detta kanske det inte känns riktigt värt att starta en tråd för men jag är i lite behov av råd och det kanske kan bli lite rolig diskussion kring det hela. Köpte ganska nyligen en gmt-c som är 16 veckor gammal. Är nöjd och glad med klockan tills jag häromdagen märkte att den fortar sig med krong 30 sekunder om dagen, och det sker helt oregelbundet - den kan gå bra i 20h för att sedan forta sig 30 sekunder på de övriga 4h av dygnet...
Bestämde mig därför att höra av mig till den lokala rolex-ad:n för att höra vad de tycker om saken och det är här problemet också kommer.
De vill skicka iväg klockan till rolex för justering och gett mig en tidsuppgift på detta arbetet på hela 6-10 veckor (sist jag lämnade in något dom skulle ta tre veckor tog det åtta...)!
På ett sätt känns detta helt galet att jag ska skicka iväg min helt nya klocka i över två månader för justering och jag hade ju helst sett att klockan blir utbytt och att de sedan löser problemet med Rolex. Åandrasidan så förstår jag ju deras perspektiv som vill skicka iväg den och få den lagad.
Så summa summarum - hade ni funnit er i att bli av med klocka i månader eller hade ni krävt något slags inbyte mot en ny? (Den är köpt hos ad:n i fråga)
Stavfel och knepiga meningar får ni ta upp med min ipad - den gör lite hur den känner för ibland