• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex spänne

Ako

Rolex
2-Faktor
Jag har följt diskussionen ang. falska Rolex spännen här på forumet. Jag är i begrepp att beställa en rem av slipad rocka till en Rolex sub 5513 och till denna skulle jag gärna vilja ha ett org. spänne ca 16mm. Var köper jag ett äkta spänne till bäst pris, och hur mycket kostar det?
 

Brogren

Cartier
Ako Var ska du beställa det någonstans? Jag är också intresserad av rocka med 20/16mm. Gärna oslipad dock om de har det på stället du ska beställa från.
Lust att pma om du vill ha en medbeställande? :D

Mvh, Brogren
 

Galaxy

Rolex
Bumpar. Nu verkar Bergströms GBG ta 950:- för ett spänne, är det ändå det billigaste alternativet? Skiljer det blott några hundralappar mellan dessa och Rob E känns det lika bra att köpa ett i Sthlm när jag ändå är där.
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Ako Var ska du beställa det någonstans? Jag är också intresserad av rocka med 20/16mm. Gärna oslipad dock om de har det på stället du ska beställa från.
Lust att pma om du vill ha en medbeställande? :D

Mvh, Brogren
Ako skrev: ↑
Jag pratade precis med Bergströms o dom tar 650kr för ett polerat 16mm.
 
Topp