• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex sub 114060

Lage

Omega
Jag har en sub no-date 114060 som inte var rätt klocka för mig. Den är köpt av Vaniljglass tidigare i år (annons här: http://www.klocksnack.se/threads/rolex-submariner-114060-14.23537/).

Det är fråga om ett fullset och klockan är uttagen i april 2014. Skicket är mycket bra - det finns säkert någon hairline och något märke men när jag hastigt tittade på klockan tidigare i dag såg jag ingenting. Jag har bara använt den drygt två veckor.

I första hand är jag intresserad av en försäljning men ett byte mot en 16570 eller en 16710 kan vara intressant. Vid ett byte är bara sena fullset intressanta.

Pris och bytesvärde: 42 000 kr

u0FskMi.jpg

vTnhiUw.jpg
 
Topp