Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Rolex Sub 168000

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av cheepo63, 13 augusti 2013.

1. cheepo63
    Trådstartare

cheepo63 Läderjesus

Från:
    Strängnäs
    Hej Kamrater!

Jag har en Rolex Submariner 168000 till salu som jag fått i inbyte av en KS:are. Är inte riktigt bekväm med 40mm klockor på mina timmerhuggarhandleder (21cm). 168000 är en relativt ovanlig modell för att vara Rolex, gjordes bara i 9 månader runt 1987-88 och är en så kallad "Transitional" modell.

Ni som kan det här med Rolle bättre får gärna rätta eventuella fel. Klockan tycker jag är i ett mycket fint skick, har säkert polerats under service vilket dom flesta tyvärr gjordes. Länken är relativt stretchfri och klockan har givetvis swirls och tecken på att den använts. Håller tiden utmärkt -4s per dygn och har bra gångreserv.

Kommer endast med box och värderingsintyg från Kaplan. Se bilder för att bedömma skicket och vill ni ha andra bilder eller att jag ska posera med några speciella kläder så kan det säkert ordnas.

Pris 33.000 eller bytesvärde 34.000

Aquaracer2, SenorE, Scaramanga och 7 andra gillar detta.
  2. cheepo63
    Trådstartare

cheepo63 Läderjesus

Från:
    Strängnäs
    Jag ber om ursäkt för mina skitiga naglar, har pysslat med bandtillverkning för KS:are. Hoppas på förståelse och milt straff.

Erito, Asplund, mrMyagi och 3 andra gillar detta.
  3. cheepo63
    Trådstartare

cheepo63 Läderjesus

Från:
    Strängnäs
    Bumpa sig lite

4. cheepo63
    Trådstartare

cheepo63 Läderjesus

Från:
    Strängnäs
    Nytt pris 32000 kontant eller vid byte. Kan tänka mig en Omega PO, Bell&Ross, nyare DJ, eller något annat kul.

5. SenorE

SenorE Stadsbo

Är den tillverkad 87 eller 88?

6. calzone

calzone Biskop

87.

Marckus gillar detta.
  7. cheepo63
    Trådstartare

cheepo63 Läderjesus

Från:
    Strängnäs
    Prisbump 31000 eller byte, gärna Omega PO eller något annat kul i 42-44mm

8. cheepo63
    Trådstartare

cheepo63 Läderjesus

Från:
    Strängnäs
    Bytesbump!

Någon som sitter på en snygg Panna och kan tänka sig ett byte? Radomir är schnyyggg!

Sjöö Sandström Royal Straps