• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex sub på Manolo

Whedda

Rolex
Var det i Manolo eller King @Whedda skrev om 10 klassiker utan att ha med suben? Nu fick den vara med som ikon istället:)

Var inte jag som skrev 10 klassiker...

Den artikeln skrevs av Niklas Natt och Dag för KING så jag kan inte svara för valen där även on jag tyckte den var välskriven.

Har däremot gjort en klassikerlista på Manolo samt @Singulars fantastiska artikelserie om historiens 25 klockklassiker.
 
Senast ändrad:

Whedda

Rolex
Känns ju som sjukt lågt hängande frukt att skriva en exposé om Submariner, förutsägbart som semla på fettisdagen.

Nu är inte Manolo en sajt med fokus på klockor vilket gör att man får börja med klassikerna snarare än mer djupgående nörderi. Vet inte varför det skulle vara förutsägbart men du får gärna utveckla.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Var inte jag som skrev 10 klassiker...

Den artikeln skrevs av Niklas Natt och Dag för KING så jag kan inte svara för valen där även on jag tyckte den var välskriven.

Har däremot gjort en klassikerlista på Manolo samt @Singulars fantastiska artikelserie om historiens 25 klockklassiker.

Sorry, blandade ihop er. minns att den artikeln fick lite kommentarer men tyckte att de 10 klassikerna var välmotiverade utifrån bakgrund och historia.
 
Topp