• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Sub vs Breitling Chronomat

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Helt seriöst. Vill du byta så byt. Klockan du länkade heter AB0141 (A är för stål, B01 är för urverk). Luxurywatches har skrivit fel på sin sida. Den har inte B13/7750. Har den 7750 så är det en kopia. Byt, du har redan hittat ditt byte och slipper bumpa. :)
Edit. Man ser att det är ett b01-urverk på bilden.
 

TouchingEvil

Cartier
Helt seriöst. Vill du byta så byt. Klockan du länkade heter AB0141 (A är för stål, B01 är för urverk). Luxurywatches har skrivit fel på sin sida. Den har inte B13/7750. Har den 7750 så är det en kopia. Byt, du har redan hittat ditt byte och slipper bumpa. :)
Edit. Man ser att det är ett b01-urverk på bilden.

Tack. Ringde och det var ett b01 verk. Den tar ja som polisn sa
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Då skulle jag uppskatta lite hjälp, för jag har inte möjligheterna att då den för 55k :( Har varit hos ad och de ligger på sinnessjuka 80k +
Kan få ner den till 70, inte 55k
Du vet att man inte ska köpa Breitling i GBG va? Breitling brukar vara relativt lätta att få rabatter på men GBG är ju kass rabattmässigt.

Tack. Ringde och det var ett b01 verk. Den tar ja som polisn sa
Bra, kör!
 
  • Like
Reactions: Ako

TouchingEvil

Cartier
Du vet att man inte ska köpa Breitling i GBG va? Breitling brukar vara relativt lätta att få rabatter på men GBG är ju kass rabattmässigt.


Bra, kör!
Hahaha! Va inne men det var inte snygg med röda visare. Det är den med svart urtavla med vita cirklar jag vill ha.
image.jpeg
 

LS

Panerai
2-Faktor
Den var helt klart snyggare med vita "cirklar". Med det sagt är jag också trött på att hela jäkla tiden råka klicka på din annons, sub-sugen som man är :D
Tror som alla andra att det smartaste är att du säljer din sub och letar efter Breitlingen begagnad. Varför vill du just byta? Prismässigt har jag svårt att se hur det skulle vara fördelaktigt jämfört med att sälja och köpa separat. Snarare sämre då du har färre köpare och säljare att välja bland.
 

TouchingEvil

Cartier
Den var helt klart snyggare med vita "cirklar". Med det sagt är jag också trött på att hela jäkla tiden råka klicka på din annons, sub-sugen som man är :D
Tror som alla andra att det smartaste är att du säljer din sub och letar efter Breitlingen begagnad. Varför vill du just byta? Prismässigt har jag svårt att se hur det skulle vara fördelaktigt jämfört med att sälja och köpa separat. Snarare sämre då du har färre köpare och säljare att välja bland.
Den finns inte i sverige att köpa för 55k och vågar inte på utlandsaffärer själv men ni som är sp säkra. Köp och byt med mig så tjänar ni ju på det.
 

PCB

Audemars
Jag tycker det ä sjukt irriterande att se en omöjlig bytesannons bumpas in i oändlighet. Nästa gång den bumpas blir det ignoreknappen.
okej, vi har alla våra gränser
krävs mer än så ,för mej, att bli sjukt irriterad
tror irritationen ligger mer i ,att man stör sej på att TS vill byta den så heliga subben mot en Bratte
än själva bumpandet i sej,,eller tror?,,,jag vet att så är fallet!
och då måste man rycka ut, och mer eller mindre idiotförklara vederbörande,,
obs. säger inte att detta är just din mening,utan mer överlag ,,men som sagt ignorefunktionen borde användas mer flitigt på detta forum, istället för att tvunget svara på allt som man inte håller med om,
återigen så finns det ingen svarsplikt ,på allt som skrivs här på forumet,,
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
okej, vi har alla våra gränser
krävs mer än så ,för mej, att bli sjukt irriterad
tror irritationen ligger mer i ,att man stör sej på att TS vill byta den så heliga subben mot en Bratte
än själva bumpandet i sej,,eller tror?,,,jag vet att så är fallet!
och då måste man rycka ut, och mer eller mindre idiotförklara vederbörande,,
obs. säger inte att detta är just din mening,utan mer överlag ,,men som sagt ignorefunktionen borde användas mer flitigt på detta forum, istället för att tvunget svara på allt som man inte håller med om,
återigen så finns det ingen svarsplikt ,på allt som skrivs här på forumet,,
Seriöst?
 

LS

Panerai
2-Faktor
Den finns inte i sverige att köpa för 55k och vågar inte på utlandsaffärer själv men ni som är sp säkra. Köp och byt med mig så tjänar ni ju på det.
Jag var bara nyfiken, inget illa menat :)
Som sagt personligen tror jag du tjänar på att sälja Subben för sig och sätta ut en köpes-annons på Breitlingen. Det är inget som hindrar dig att köpa från någon inom Sveriges gränser här på KS eller på Blocket. Det är med all sannolikhet fler som vill sälja en sådan Breitling än som vill byta mot just din Sub. No offense mot din Sub, den ser jättefin ut. Men man vet aldrig vad han/hon med Breitlingen letar efter :)
 
Topp