• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Sub VS Fake Panerai !!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Precis ,vad jag också är nyfiken på ? Det är jätte svårt att pricka rätt,med en så stor kaliber..........bra gjort.......
Med tanke på urval av ammunition och vilket typ av vapen som till slut valdes och framförallt piplängden på det samma. Så tyder detta på en skytt som inte är helt främmande för att panga på långt håll. Men jag är också fortfarande nyfiken:)
 

Bolio

Panerai
Härligt. Bilder på sönderskjutna grejor, ammo och vapen, tillsammans med ett svårslaget rekord i särskrivning. In med ett par bilder på en NASCAR-bil och ett par på Jesus, så har du fixat en veritabel succétråd i Utah eller Idaho :)

SomjagskrevtillAndrewjaglovarbättringangsärskrivningen;) . Och eftersom jag gärna kör live och inte har tillgång till varken Jesus eller NASCAR lämnar jag det till någon annan:D.
 

Bolio

Panerai
Med tanke på urval av ammunition och vilket typ av vapen som till slut valdes och framförallt piplängden på det samma. Så tyder detta på en skytt som inte är helt främmande för att panga på långt håll. Men jag är också fortfarande nyfiken:)

Kul med kundskap. Här skulle det förstöras å de grövsta och som redan skrivits vill man inte ödsla fin ammo på skit så avståndet är för vapnet var väldigt nära. Den används annars med fördel på +200m dock med handladdad ammo.
 

Watch out

Cartier
bolio.jpg
 

the judge

Omega
Den här typen av trådar gillar jag skarpt! Bödlarna finnes redan i min ägo, om jag bara hittar något fejk skall jag också göra mitt för att få världen till ett bättre ställe!:cigar:
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Härligt!!!! Är generellt lite motståndare till regelrätta arkebuseringar, men man måste ju vara flexibel. Sedan tror jag att det vankas ännu jävligare tortyr på kopior inom kort. jabla are you ready to go medieval on those copies with a vibrovält?
 

NickG

Cartier
Detta fick mig att tänka på en helt klockren post från någon svensk snubbe på ett utlänskt klockforum där han krossar glaset på sin Rolex Sub(Om den var äkta har jag ingen aning om) men kommer inte ihåg vad tråden handlade om, någon som känner igen min luddiga beskrivning och kan posta länk :)?
 
Topp