• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Submariner 114060 (no date)

JB007

Omega
Äntligen har den kommit...
IMG_0292.JPG
Grattis!
 

Rado

Omega
Mycket fin dinka! Helt klart snyggare än med Cyklopen. Även om jag tyckte helt tvärtom förut. Men det är framförallt På SUBc som jag föredrar No-date. Elegant, stilren och riktigt snygg!
 

Rige

Breitling
Jag är själv på jakt. Kul läsning och fina bilder! Vad tycker du om att det är en no-date? saknar du datumet? Har inte bestämt mig om jag älskar eller hatar cyklopet...
 

mikjon

Omega
Jag är själv på jakt. Kul läsning och fina bilder! Vad tycker du om att det är en no-date? saknar du datumet? Har inte bestämt mig om jag älskar eller hatar cyklopet...
Har haft både 14060 samt 16610 men tycker att utan cyklopet är mer klassisk och mer stilren har nu 114060 och är hel nöjd
 

Rige

Breitling
Jag känner att jag gillar no-date mer men kommer alltid på mig med att "försöka" hitta datumet på klockor utan datum.
 

Fredrik78

Cartier
Fin recension! jag har en kompis som köpte denna modell fast med gamla länken som var väldigt fladdrig.Då hade jag en 2531.80.00 seamaster som jag
tyckte kändes mer premium med den då shyssta länken.Men nu kanske det är dags för Rolex!!
 
Topp