• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Submariner 114060 (SÅLD) och Omega Speedmaster 3570.50

pnt

Rolex
2-Faktor
Nu har jag fått flippfnatt igen och dessa två får gå då jag har nya planer som måste finansieras. Ni vet hur det är :woot:

Kan tänka mig byte mot 116710BLNR eller DD 18038/18238/1803 (helst ref med safirglas).

Rolex Submariner 114060
Cert stämplat i augusti 2013, klockan är i mycket fint skick. Hairlines efter deskdiving och några mindre swirls på länk men inget på boett. Swirlsen är extremt svåra att se (syns bara i rätt ljus) och för den som vill se kan jag ordna bilder. Klockan tickar på precis som en nästan ny Sub ska göra. Kommer med box och cert, full set.

Pris 43 000 kr skickat eller hämtas i Borås

sub-jpg.23651



Omega Speedmaster 3570.50
Från 2008. Kollades av urmakare 2012 då den också oljades upp. Inget servicebehov på flera år var domen då. Uppmättes av föregående ägare till 2 sek+/dygn nyligen. Fint skick med hairlines efter användning och två små dingar på bezeln men inget som stör enligt mig. För den som vill kan jag ordna fler bilder. Kommer med box och cert, full set.

Pris 17500 kr 17000 kr skickat eller hämtas i Borås

image-jpg.24842



Hörs via PM! :)
 
Topp