• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Submariner 114060

koze

Panerai
2-Faktor
Med sorg i hjärtat säljer jag min 114060 då jag har kärat ned mig i min 116200 och vill köra OWG.

Köptes förra sommaren från en handlare i Belgien. Utplockad 2012, jag fick den i mintskick, såg helt oanvänd ut. Inga dings eller nagg, enbart swirls på claspen och lite hairlines på polerade ytor efter normalt användande. Inget som inte en lätt polering skulle ta bort. Kan skicka macrobilder till den som vill se mer.

Levereras med ytter- och innerbox, cert, bok, putsduk och länk som passar min 18,5 handled. Ingen plastring eller tag. Vet inte om länken ska ha fler länkar.

Pris: 50'
Betalning: Swish eller SEB
Affär: F2F i Stockholm eller skickas mot förskottsbetalning
Goodguy: Ja, se tråden "koze"
Byten: Endast ev. delbyte mot Reverso Classique eller ev GT, men max värde 20'-23'. Inga andra byten tack!

Det här är svårt för mig, så med risken att bli stenad och bränd på bål i någon annan tråd förbehåller jag mig rätten att få kalla fötter.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Topp