• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Rolex submariner 116610LV

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Hej,

Bump 3/3. Endel bytesförslag har trillat in, men inget har klickat. Testar en sista gång! Kan även släppas kontant vid smidig affär.

Annars är 16610 av intresse just nu.

Trevlig helg. :)

Jag går i tankarna att eventuellt lämna vidare min Rolex 116610lv av den enkla anledningen att grönt inte matchar allt.

Klockan är uttagen i juni 2012 hos Bergströms Ur i Malmö och jag köpte den av första ägaren (kuriosa finns) i princip orört skick. Den är fortfarande i väldigt bra skick, men sjävklart finns det hairlines som är otroligt svåra att fota.

DSC_0238.JPG
DSC_0258.JPG


Det enda som är intressant är byte mot annan Rolex och då gmt eller submariner. Både nytt som vintage(original) är intressant och skicket på urverket ska vara i väldigt gott skick, yttre skick är mindre viktigt. Tanken är att en ska bli två, ett byte mot två klockor kan vara intressant.

Referenser med matt tavla är extra intressant och 1675 ligger högt på önskelistan.

Jag ser helst att affär görs upp f2f och jag har möjlighet att röra på mig om så är fallet. Postuppgörelse är även ett alternativ.

Vid f2f: Ingen returrätt
Vid post: 24h inspektion och om något ej stämmer med beskrivning är det självklart full returrätt där jag står för frakten.

OBS: Denna klocka har stått på min önskelista sen redan innan klockintresset tog fart, jag åtar mig därför rätten att dra tillbaka annonsen och behålla hulken tryggt vid min sida. Fler nytagna bilder kommer under torsdag/fredag.

Bytesvärde 54.00 kr. Ren försäljning är inte intressant i nuläget av anledningen att det handlar om sekunddrama så fort något intressant läggs ut här på KS (när det väl händer). ;)

Om du orkade att läsa igenom detta ska du ha ett stort tack.

Ha det fördjäkla fint!
/ C
 
Topp