• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Submariner 116613 LB - uttagen hos svensk AD i maj-2015

Jarran

Omega
2-Faktor
Lägger ut min tvåtons Rolex Submariner ref 116613 LC med blå sunbursttavla till försäljning. Keramisk vridring, vattentät 300 meter.
Pris 88.000 kr (nypris 119.700 kr). Inga byten denna gången.
Klockan är uttagen av mig från svensk AD i maj 2015. Sparsamt använd - har gått på cirka 20-25% rotation under de 10 månader jag haft klockan. Inga dings eller annat men hairlines finns som lätt poleras bort för den som gillar sånt.
Fullset med allt komplett inkl originalkvitton och länkbit. Garanti till maj 2018. Referenser finns i Goodguy-tråden. Klockan finns i Småland. Returpolicy enligt överenskommelse med köpare.

Bilder från min paketöppning för 10 månader sedan: https://klocksnack.se/posts/929292/
Nytagna bilder nedan.

DSC00285.jpg
DSC00306.jpg
DSC00313.jpg
DSC00326.jpg
DSC00327.jpg
 
Senast ändrad:
Topp