• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Submariner 14060M -10, gärna byte mot Panerai!

  • Trådstartare Deleted member 4412
  • Start datum
D

Deleted member 4412

Guest
Åter till salu eller byte då mitt sug efter en Panerai är för stort!!
En kanon fin 14060M v-serie från -10 som är i stort sett i nyskick.
Trycktestad hos Rob E och går inom cosc och helt opolerad. Visst finns nån enstaka hairline om man kikar noggrant då jag använt den dagligen under den tid jag ägt den (dryga halvåret) men knappast något som besvärar och att polera skulle aldrig falla mej in på en orörd klocka..
Ej fullset vilket speglar priset men jag anser att det ändå bara samlar damm i nån hylla (boxen alltså);).
Det som ingår är alltså grön Rolex påse, extra länkbit, kvitto på trycktest samt orange Nato.
Endast Panerai i nyskick önskas i byte..

Priset sätter jag till 45' pok ej retur då nytt är på ingång.
Klockan och jag finns i Sthlm för en f2f affär och då ingår en fika annars skickas den med värdefrakt.
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg


Självklart har jag referenser härifrån:
https://klocksnack.se/threads/janne2000.32610/
Önskemål om fler bilder tas via pm.
Med vänlig hälsning, Micke
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp