Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sista chansen att rösta! Röstningen stänger 23:59 idag.

Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Rolex Submariner 16610 mot GMT (ev andra förslag)

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av christofer, 19 april 2013.

1. christofer
    Trådstartare

christofer Bonde

Från:
    Stockholm
    Hej!

Jag har en Submariner Date från -97 (16610 U-serie) i bra skick (service hösten 2011), bortsett att bubblan över datumet är chippad. Samt spår av användning givetvis.
    Intyg från Rob Engström samt servicekvitto från Dr Watch finns. Men inga andra tillbehör.

Jag skickar gärna fler bilder enligt önskemål. Klockan (och jag) finns i Stockholm och jag föredrar ett byte f2f.

*Såg nu att bytesvärde ska anges. Svårt, men 30,000 kr ca."

Jag är framför allt intresserad av byte mot GMT. Alla årgångar och skick är av intresse. Pengar upp eller ner är inga problem.

Men jag kan även tänka mig andra byten, dock ej Panerai då en sådan redan är på ingång. Kom gärna med förslag!

Jag hade funderingar på Explorer II och träffade Rille från forumet och tittade på hans fina exemplar. Men tror att vit tavla etc är lite för likt min ny-införskaffade Oysterdate. Referens på det köpet finns på ttt-forumet förresten.

2. Rille

Rille Präst

Kikade på denna över en kaffe igår och den ser riktigt fin ut:)

3. christofer
    Trådstartare

christofer Bonde

Från:
    Stockholm
    Jag har fått några intressanta förslag.
    Men ännu ingen GMT...

4. christofer
    Trådstartare

christofer Bonde

Från:
    Stockholm
    Då jag ev fått tag på en GMT kan jag nu även tänka mig en rak försäljning av min Sub.
    Hör av er för mer bilder och info.

Sjöö Sandström Royal Straps