• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad OBS DETTA ÄR ETT SKÄMT PMA INTE MIG. GAMMAL ANNONS SOM BLEV BUMPAD ÅR 2022- Rolex Submariner 16610 random serial PRISBUMP 42300KR.

Chuck

Patek
2-Faktor
Året är 2022 när jag skriver detta. Världsfreden står och balanserar på en skör tråd. Solen skiner och jag ska strax ta kaffe.

Bry er inte om annonsen. Jag bumpade den i hopp om skoja till det vilket lyckades. Tyvärr så missförstås det också som en ny annons vilket det inte är. Annonsen skrevs och avslutades 2013.
Påminn mig inte mer om den usla affär jag gjorde.
Kram Chuck



Prisbump efter massor av bytesförslag och bud:

42300KR FRAKTAT OBS FAST PRIS EJ FÖRHANDLINGSBART annars får klockan stanna eller bytas in hos gråhandlare.

Ett ytterst kanon exemplar av klassikern är nu till salu. Klockan har varit i min ägo i endast 7 dagar men hjärtat säger NoDate (NoBubble) så klockan får kramas med någon annan entusiast.

Uttagen Sommaren 2010 hos svensk Rolex AD
Random serie nummer dvs en av de sista 16610 som tillverkades innan 116610 släpptes
Uppdaterade versionen med Blue Parachrom Hairspring och AR under datumbubblan!
Alla tillbehör dock ej det vita papphöljet
Ytterst kanon skick då förra ägaren gav den en lätt putsning hos AD sen dess har den inte används utan varit en safe queen. Kommer i samma skick som jag köpte den med andra ord då även jag låtit den ligga.Låter bilderna tala för sig.


Safirglaset har fått ett nagg mellan 11-12 och nån ding rakt på glaset men inget som syns utan kan kännas med nageln. Kostar 1800 spänn att byta hos RObE om det skulle störa

Inga byten förutom ev NOS Rolex 14060M eller BNIB Rolex 114060 rakt av :D Inga returer bilderna och beskrivningen gäller, en kanonklocka och investering!

Skickar med värde frakt för 42300KR FAST PRIS FRAKTAT EJ FÖRHANDLINGSBARTförbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen när som helst.

Tack för annonsplatsen!


1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
6.jpg
8.jpg
 

Bilagor

  • 9.jpg
    9.jpg
    156.4 KB · Visningar: 526
Senast ändrad:
Topp