• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Submariner 16610LV "Kermit" 2010

Ricrob

Patek
Suget efter supercase är för stort, så nu är det dags för Kermit att flytta på sig och ge plats åt Hulk! :)

Klockan är en V-serie och såldes ny hos Nymans ur i januari 2010. Den är troligen buren dagligen sedan ny och bär således spår av användning, främst på bottens blanka sidor men den har inga djupa hack/dings som inte går att polera bort lätt om så skulle önskas och den är inte tidigare polerad och har vassa kanter. Går såklart utmärkt, det är ju ett relativt nytt cal 3135 så vad kan gå fel? ;)

Klockan kommer med innerbox, putsduk, cert, certhållare och garantimanual enl bild nedan. Alla länkbitar plus en extra (troligen aftermarket), så den klarar rejält fläskiga armar i nuvarande skick, jag mäter dryga 20 cm runt och på mig hänger den som en gammal trots e pinne in på claspet.

Jag är främst ute efter rent sälj, så vid cash-deal finns det prutmån men skulle du sitta på en 116610LV eller en 116613LN och vilja byta in denna, så går det fint.

Priset sätter jag till OHPF 50000:-, OHPF frakt enligt överenskommelse och returpolicy likaså. Och som sagt, vid snabb kontant affär är priset justerbart.

Klockan finns i Sthlm och referenser på mig som säljare hittar du i goodguy/badguy-tråden.

Ys0bLsZ.jpg
MmMkDoQ.jpg
kHX1yfO.jpg
hEoVPL4.jpg
znsqXQ8.jpg
vA1nV3u.jpg


Vassa kanter som sagt! :)
f3mALX9.jpg


På armen, snygg som satan!
4WmOKAg.jpg


Skulle du önska fler bilder så vore det ju märkligt men går såklart att ordna.

Tjäna!
 
Topp