• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bytes Rolex Submariner 16610LV mot GMT-C 116710LN

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tänkte mest kolla om det finns någon som är intresserad av att byta sin GMT-C mot min 16610LV, inte för att jag inte trivs med min LV, utan för att jag saknar min gamla GMT och vill testa en GMT-C

Info: Rolex 16610LV från sent 2007 alt tidigt 2008 (Z-serie) i gott skick, finns hairlines och några få märken undertill vid byte till nato.. Det som finns med är stora Rolexlådan, innerbox och ytterbox. Trycktestad nyligen och är tät, då kontrollerades den även inuti och allt såg bra ut, ren och fin. Cert saknas. Servicehistorik är okänd men klockan går +1.5sek utan några konstigheter.. Verkligen en fantastisk dinka! :)

Ingår gör även en svart insert (den är på väg till mig per post atm, köpt på VRM)

Bilder:
FushwaC.jpg

D7OmwLq.jpg

hhpVgzW.jpg

AtF2EvI.jpg


För mer info eller frågor, släng iväg ett PM.
Referenser finns, ta en titt i min tråd :)

Det är främst en GMT-C jag vill testa, men finns andra i tankarna också.. så give me a try (Endast Rolex just nu)

Bytesvärde: 42'
 
Topp