• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Submariner 1680 -78

Axiom

Panerai
2-Faktor
Hej,
Till salu är en Rolex submariner 1680 från 1978.
Klockan är nyservad (april) och är således under garanti från Rob E. Glaset som sitter på är nytt dome utan bubbla då jag gillar det utseendet, men originalglaset följer med.
Tavla och visare är perfekta.
Insertet är något skadat, av typen long5.
Länken är i bra skick, med något stretch.
Klockan har antagligen blivit polerad någon gång men är enligt mig i riktigt bra skick.
Se bilder nedan för skick osv

Priset sätter jag till 54' kr och affären görs enbart upp i Sthlm innerstad så att köpare kan skapa sig en rättvis uppfattning av det yttre skicket (det inre skicket är det garanti på - plastkort medföljer). Då affär görs upp F2F sätter jag ingen returmöjlighet och jag får helst betalt via swish.
Jag kan tänka mig byten med pengar åt mitt håll, exempelvis Speedmaster eller Snowflake (helst no date).

image2.JPG
image1.JPG

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Senast ändrad:
Topp