• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex submariner byggkvalité

chff

Cartier
Mycket intressant video, tack för det.
Kommentarerna under videon, "Same as a Casio" "Where's the battery?" "My $100 fake Rolex looks the same on the inside" etc, fick mig dock att bli matt i kropp och själ.
 

Portofino

Panerai
Mycket intressant video, tack för det.
Kommentarerna under videon, "Same as a Casio" "Where's the battery?" "My $100 fake Rolex looks the same on the inside" etc, fick mig dock att bli matt i kropp och själ.
Vissa människor är bortom räddning. Exempel, Paul McCartney gör låt tillsammans med Kanye West...
image.jpg
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Kommentarer på internet (särskilt youtube och Twitter) får mig att misstro all skola i hela västvärlden. Maken till brist på kunskap, empati, och ett enkelt intresse är makalös! Fin video dock! :)
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Vissa människor är bortom räddning. Exempel, Paul McCartney gör låt tillsammans med Kanye West...
image.jpg


Dom idiot kommentarerna fick mig att kolla upp låten.
Sir Paul McCartney förstörde sitt namn som jobbade med den tönten... Kan inte ens sjunga utan måste skära sig igenom autotune för att ens få till en låt. Och så jobbar Paul McCartney med honom!? Synd att han inte kunde välja någon med talang...

Hur som!
Grym video! Sett den åtminstånde 5 gånger förr och älskar att se den igen!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ska jag berätta en liten hemlis?
-Alla automatiska klockor skulle kunna vara med i en likadan video. Finns inget i den videon som säger att byggkvaliteten är högre hos Rolex än hos en 700kr automatisk Orient.

Vad bekräftar videon? Att den går att plocka isär?
 

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
Ska jag berätta en liten hemlis?
-Alla automatiska klockor skulle kunna vara med i en likadan video. Finns inget i den videon som säger att byggkvaliteten är högre hos Rolex än hos en 700kr automatisk Orient.

Vad bekräftar videon? Att den går att plocka isär?
Jag ser att det är fint stål. 904L om jag inte ser fel ;)
 

Mattan

Panerai
Fast alltid grymt imponerande hur skickliga hantverkare får sådana här saker qtt se så lätt ut, fan jag plockar fram frugans pincett och förstoringsglaset och gör rent min sub lite...bilder kommer på hur det går...
 

MBx

Cartier
När man ser videon förstår man att service på en Rolex inte är dyrt.:)

PS
F@n vad fort han satte ihop urverket!;) Byte han ut några delar?
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Ska jag berätta en liten hemlis?
-Alla automatiska klockor skulle kunna vara med i en likadan video. Finns inget i den videon som säger att byggkvaliteten är högre hos Rolex än hos en 700kr automatisk Orient.

Vad bekräftar videon? Att den går att plocka isär?

Äh, du förstår bara inte hur mäktiga dessa klockor är! De är perfekta och bäst på allt.
 

_jonte

Patek
Ska jag berätta en liten hemlis?
-Alla automatiska klockor skulle kunna vara med i en likadan video. Finns inget i den videon som säger att byggkvaliteten är högre hos Rolex än hos en 700kr automatisk Orient.

Vad bekräftar videon? Att den går att plocka isär?
Precis så.. hur lyckas någon läsa ut nåt mer av den videon? Mycket trevlig liten film dock...
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Inga konstigheter......sånt som vännerna på Rob sysslar med dagarna långa......
 
Topp