• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Submariner Date 116610LN -16 i fint skick! *** Temporär lönebump! ***

Nic

Rolex
2-Faktor
Har beslutat att sälja min SubC inköpt i februari 2016 då jag har andra planer för samlingen framöver.
Klockan är i väldigt bra skick. Så klart finns spår av användning i form av lite hairlines på länk och lås men jag har inte kunnat hitta några märken eller dings.
Den går stabilt enligt spec, fortar sig ca 1-1,5 sek/dygn och har en gångreserv på +49 timmar sist jag kollade den för ett par månader sedan.
Klockan är under garanti till och med 2021-02-06.
Se sista bilden nedan för att se vad som ingår i köpet.

Pris: 65 000 kr. Nu tillfälligt 63 000 kr (OBRO) för dig som har möjlighet att mötas upp för att göra affär i Stockholm idag fredag 26/5.
Betalning: via swish.
Retur: inte om vi möts upp.
Byten: förmodligen inte men har du en skapligt ny 15450, Yacht-Master, Day-Date eller Reverso kan du alltid testa mig (+ ev. pengar upp från min sida). :)
Referenser: mina referenser från forumet hittas här.

Hojta till om ni har några frågor eller funderingar. Tack KS för annonsplatsen.

Ber om ursäkt på förhand för kvalitén på bilderna nedan. Det var mulet i morse när jag tog dessa så ljuset var långt ifrån idealiskt. Kan ta fler bilder i bättre ljus vid önskemål.

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg
 
Senast ändrad:
Topp