• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Submariner "Kermit" 16610LV [Under Garanti]

Asplund

Patek
2-Faktor
Säljer min Rolex 50th Years Anniversary Submariner Date 16610LV uttagen hos AD 2008.

Helt komplett fullset enligt bilder, klockan är servad av vår forumssponsor Rob Engström för närmre 6000 kr i februari 2015 och har således över ett års garanti kvar. Ingår även ett original svart inlägg som sitter på just nu, även det köpt och monterat utav Rob för 900 kr. Kostar ett par hundra att byta tillbaka. Kvitton på både service och inlägg finns.

Klockan är i jätte fint skick och har inget att anmärka på, lite småmärken här och där efter normalt användande och den polerades inte vid servicen, på bygeln till låset har den en repa och är egentligen den enda som man skulle kalla repa. Den går självklart att få bort och är inte djup.

Finns inte så mycket mer att säga då klockan är i kanonskick, nyservad, under garanti och har allt kvar sedan inköpet 2008.

Bilderna nedan är tagna med min Asus telefon som tyvärr inte levererar enligt specifikation, fler bilder kan självklart tas men det finns inget märkbart att visa.

P_20151011_100520.jpg
P_20151011_101308.jpg
P_20151011_101227.jpg
P_20151011_101101.jpg
P_20151011_101117.jpg
P_20151011_101144.jpg


Jag vill ha 59 000 kr skickat med VÄRDE alt. f2f i en förort 20 min från Stockholm City. Jämför gärna priser på exempelvis Chrono24.

Klockan kan komma att dras tillbaka då jag är väldigt kluven till denna försäljning. bá så ni vet!

Betalning via Swish, inga pengar på kontot = ingen klocka med er hem.

Referenser: https://klocksnack.se/threads/asplund.10607/

Eventuellt delbyten mot exempelvis FOIS, Oris Sixty Five, Panerai, 14270, 114270 m.fl.

Ingen retur då den är under garanti.

/Asplund
 
Senast ändrad:
Topp