Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Rolex Tudor Chameleon?

Diskussion i 'Vintage' startad av Carolin, 6 november 2013.

1. Carolin
    Trådstartare

Carolin Friends of KS

Hej
    Har sett en kul o fin liten sak när jag chronat runt. Det är en pytteliten klocka på ett enkelt band men jag blir något konfunderad ty de som finns på chrono är märkta Rolex medan en annan jag hittade, då jag googlade, var från Tudor. Kan någon vänligt sinnad leda mig vidare.
    Carolin

2. Scaramanga

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
  3. NiklasArvid

NiklasArvid Gandhi

inte orimligt, Tudor använde tidigare i viss mån Rolexboetter rakt av (T. är dotterbolag till R.) fast med inköpta (iofs stabila ETA) verk som är billigare än Rolex in-house, en del modeller är intill förväxling lika, särskilt 50-60-tal ;)

Scaramanga gillar detta.
  4. Carolin
    Trådstartare

Carolin Friends of KS

Ja, jag märker det. Skall undersöka vidare i detta. Tack!