• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Väskor...

....såg dessa på SIR_Pierre's blog, är dom äkta och är det någon som har en eller sett en???

Vill ha en NU!!!!!!, om någon sitter på en PM'a mig DIREKT :)

Eftersom vi har en Rolex AD som forumsponsor så tycker man dom borde kunde tillhandahålla en för ett lotteri eller något :) ...

BJR8870.jpg

BJR8863.jpg

BJR8900.jpg

IMG_0654.JPG
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hur tusan verifierar man äktheten i sådana väskor? De lär ju knappast vara sydda i schhhhweiz? Måste de finnas med i ngn katalog från Rolex eller hur vet man??
 

paradis

Audemars
Det var en annons,från en kille från Stockholm,annonsen var på olika Forum.Han hade en sån ock en data väska.För väskan tror jag han ville ha 12.000 ock dataväskan mins jag inte.Någon mer borde veta om den kille/annons,ock var man skulle hitta han ??????
 

Målarn

The Steak
Frågade en klockvän (Anish Bhatt) till mig angående Rolex väskorna och här är hans svar :) !!

Hey Jesse,

Sorry for the late reply!

The bags are indeed real, and I believe they were made for a golfing event at St Andrews golf course by Rolex.

I'll keep an eye out for them, though they are pretty rare!


Martin är du fortfarande sugen :D ??
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Frågan är bara om det är värt det? Jag menar för 12 laxar får du en schysst Mulberry weekend-bag som antagligen håller typ 20 år mer än den ovan..

Men å andra sidan står det ju ROLEXROLEXROLEX på så det gör väl att alla Rolex-fanboys kan öppna plånboken :mrgreen:
(Inte för att jag har något emot Rolex-fanboys, men jag har inte råd :mrgreen:)
 

Singular

Rolex
2-Faktor
De är så "äkta" det blir - men vem fa-an (som inte är säljare/märkesrepresentant) vill baxa omkring på något sånt?
 

Ricrob

Patek
Singular skrev:
De är så "äkta" det blir - men vem fa-an (som inte är säljare/märkesrepresentant) vill baxa omkring på något sånt?
Hmm.. Tycker iofs att de har lyckats bra med designen, riktigt bra t.o.m. Men samtidigt blir jag kluven om jag skulle betala priset även om jag var "fanboy", då det känns lite "reklam-produkt" med ett klockmärke på en väska men å andra sidan, skulle den inte vara dyr, så skulle det definitivt vara en "reklam-produkt" och inte alls attraktiv. Knivigt.. Men jag står iaf fast vid att det är riktigt snygga väskor!
 
Gillar dom och skulle gärna ha en, MEN skulle jag betala det priset, NEJ då lägger jag oxå mina pengar på en Mulberry weekend-bag istället...

Men denna strandbag är cool och jag skulle gärna ha min handuk i den på väg till stranden...

$T2eC16FHJIYE9qUcNT11BQNli!ybyw~~60_12.JPG


$(KGrHqN,!n8F!Je93FQfBQNliJSiOg~~60_12.JPG


$T2eC16dHJHEE9ny2sq80BQNliE5qjg~~60_12.JPG
 

Målarn

The Steak
masterkiller skrev:
Gillar dom och skulle gärna ha en, MEN skulle jag betala det priset, NEJ då lägger jag oxå mina pengar på en Mulberry weekend-bag istället...

Men denna strandbag är cool och jag skulle gärna ha min handuk i den på väg till stranden...

$T2eC16FHJIYE9qUcNT11BQNli!ybyw~~60_12.JPG


$(KGrHqN,!n8F!Je93FQfBQNliJSiOg~~60_12.JPG


$T2eC16dHJHEE9ny2sq80BQNliE5qjg~~60_12.JPG

Den såg ju bra ut!! Hur mycket skulle du kunna betala för en sån då :D ??
 
Topp