Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Rolex Väskor...

Diskussion i 'Diskussion' startad av masterkiller, 6 oktober 2012.

1. ....såg dessa på SIR_Pierre's blog, är dom äkta och är det någon som har en eller sett en???

Vill ha en NU!!!!!!, om någon sitter på en PM'a mig DIREKT :)

Eftersom vi har en Rolex AD som forumsponsor så tycker man dom borde kunde tillhandahålla en för ett lotteri eller något :) ...

2. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Jag skulle lätt vilja ha en sådan :D balla som fan ;) !!
    Hoppas dem är äkta oxå för den delen :D

3. RicVin

RicVin Mr fredagsmys

Hur tusan verifierar man äktheten i sådana väskor? De lär ju knappast vara sydda i schhhhweiz? Måste de finnas med i ngn katalog från Rolex eller hur vet man??

4. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Såg på Vintage Rolex Market att en svensk kille faktiskt sålde sådan väskset för £1599 :) !!

5. paradis

paradis Friends of KS

Från:
    Malmö
    Det var en annons,från en kille från Stockholm,annonsen var på olika Forum.Han hade en sån ock en data väska.För väskan tror jag han ville ha 12.000 ock dataväskan mins jag inte.Någon mer borde veta om den kille/annons,ock var man skulle hitta han ??????

6. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Frågade en klockvän (Anish Bhatt) till mig angående Rolex väskorna och här är hans svar :) !!

Hey Jesse,

Sorry for the late reply!

The bags are indeed real, and I believe they were made for a golfing event at St Andrews golf course by Rolex.

I'll keep an eye out for them, though they are pretty rare!

Martin är du fortfarande sugen :D ??

7. ZQT

ZQT The Banker

Frågan är bara om det är värt det? Jag menar för 12 laxar får du en schysst Mulberry weekend-bag som antagligen håller typ 20 år mer än den ovan..

Men å andra sidan står det ju ROLEXROLEXROLEX på så det gör väl att alla Rolex-fanboys kan öppna plånboken :mrgreen:
    (Inte för att jag har något emot Rolex-fanboys, men jag har inte råd :mrgreen:)

8. Singular

Singular Företag Forumsponsor

De är så "äkta" det blir - men vem fa-an (som inte är säljare/märkesrepresentant) vill baxa omkring på något sånt?

9. Ricrob

Ricrob Friherre

Hmm.. Tycker iofs att de har lyckats bra med designen, riktigt bra t.o.m. Men samtidigt blir jag kluven om jag skulle betala priset även om jag var "fanboy", då det känns lite "reklam-produkt" med ett klockmärke på en väska men å andra sidan, skulle den inte vara dyr, så skulle det definitivt vara en "reklam-produkt" och inte alls attraktiv. Knivigt.. Men jag står iaf fast vid att det är riktigt snygga väskor!

10. Gillar dom och skulle gärna ha en, MEN skulle jag betala det priset, NEJ då lägger jag oxå mina pengar på en Mulberry weekend-bag istället...

Men denna strandbag är cool och jag skulle gärna ha min handuk i den på väg till stranden...

11. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Den såg ju bra ut!! Hur mycket skulle du kunna betala för en sån då :D ??

12. 400 typ, känns lite fel att betala mer för reklamgrejer...

13. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Finns ju på eBay just nu, $99 tror jag.. Bilderna därifrån oxå??

Mårtenssons ur Brookfield