• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Yacht-Master (16622+169622) säljes

David

Bödeln
Jag gör ett försök här innan jag drar på mig skyddsoverallen, tar ett djupt andetag och ger mig ut i blocket-träsket.

Till salu alltså ett par Rolex Yacht-Master med platina-vridring och platina-tavla, en Z-serie 16622 (herrstorlek 40mm) och en M-serie 169622 (damstorlek 29mm) båda med cert-kort i mitt namn, papp-bitar i snören, box, manual och alla länkbitar. Båda är av den nya boett-typen med ROLEX graverat på insidan.

Både är dessutom på spa-behandling hos Rob Engström nu, så jag räknar med att de kommer därifrån i nära nog fabriksnytt skick med två års världsgaranti och färska papper.

Slå till innan jag hämtar ut dem så kan du till och med få ditt namn på service-dokumenten.

130207-YM-15_zpse6718983.jpg


Jag skulle vilja vill ha 55000 kr för 16622:an och 43000 kr för 169622:an, men säljer dem helst tillsammans och kan då tänka mig att släppa dem för 92000 kr.
 

Isodor

Audemars
Oj,

Detta är faktiskt något jag skulle vara riktigt intresserad utav om det inte vore att jag ska flytta om 3 månader.

Hoppas någon lycklig får tillgång till dessa.

Hade för mig detta var morgongåva till din fru?
 

David

Bödeln
Nej, morgongåvan var också en klocka, men inte en Yacht-Master.

Dessa köpte jag i samband med förlovningen, fullt medveten om att det var en chansning. De är superfina, men det finns annat som lockar mer för tillfället. Klockorna är alltså inte belastade med någon negativ karma eller sha för den som oroar sig för sådant, snarare tvärtom. :)
 
Topp