• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Yachtmaster Blue...

Älskar min. Kaxig men avslappnad!
WE58Yl2.jpg

Ruskigt fin!!! Grattis :)
 

corbendallasx

Friends of KS
Jag gillar den väldigt mycket och den står på "vill-ha-listan". Har inga problem med länken heller.
Explorer 2:ans länk är borstad så då kan den här ha polerade mittlänkar. Ja, för man ska så klart ha bägge...
 

Rearden

Cartier
Då får du väl presentera henne för oss[emoji2]

Hon är tyvärr totalt ointresserad av klockor, hon har även en SMP som hon hade fått i studentpresent idag. Hennes pappa är dock klocknörd av rang och skulle inte alls förvåna mig om han skulle kunna vara medlem....

Trots bristen på klockintresse är hon en trevlig tjej.

Har även funderat lite mer, frågan är väl skulle jag köpa den själv? Svaret där är nog tyvärr nej.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
En glassig klocka. Fin med båda tavlorna. Boetten är som en välpolerad submariner, vilket är lite festligt mitt i all "opolerad hets".

En kollega har den silvriga tavlan och han säger att han har platinum tavlan och att den finns med silvertavla utan platinum? Är det indexen som är i platinum? Är han ute och cyklar?

Finns den med den nya länken/spännet? Han säger att han har en 2013, men spännet är som de äldre oysterlänkarna.
 
En glassig klocka. Fin med båda tavlorna. Boetten är som en välpolerad submariner, vilket är lite festligt mitt i all "opolerad hets".

En kollega har den silvriga tavlan och han säger att han har platinum tavlan och att den finns med silvertavla utan platinum? Är det indexen som är i platinum? Är han ute och cyklar?

Finns den med den nya länken/spännet? Han säger att han har en 2013, men spännet är som de äldre oysterlänkarna.

Vet faktiskt inte, fråga vilken REF han har, 116622 ska vara den nya tror jag med maxicase, uppdaterat lås, blå parachrom osv...den finns vad jag vet bara med platina tavla (och den blå självklart)

Den nya kom väl 2013 (tror jag) men dom kommer ju inte förrens i slutet av året till AD oftast så han kan ju helt klart köpt en äldre modell även 2013, lite synd om han går omkring och tror att han har den nya isåfall....
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Hmm.. coola på bild. Men varje gång jag provar en med platinatavla så känns den lite platt och tråkig i tavlan men blingig i stålet vilket blir en skum kontrast och varje gång med den blå tavlan så är den helblingig istället... jag vill gilla den men kan inte övertyga mig själv riktigt......................
 

UNO

Panerai
Fin klocka men jag har extremt blandade känslor för platina.
Cellgiftet Cisplatin räddade livet på mig men fick mig att blir ofattbart sjuk.
Testade en platina DayDate och det kändes ta mig f_n i munnen...
 

Portofino

Panerai
Jag gillar den skarpt! Provade en kollegas för ett tag sedan när jag hade en mörk kostym på mig och fick inte riktigt ihop det.. Men i övrigt tycker jag den är riktigt snygg och den nya blå tavlan är super!
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Snygga båda två, gillar den blåa bättre.
Men tyvärr ingenting för mig.

I min värld så passar en YM I riktigt bra på töser. Det är någonting med den som gör den skön att titta på när den sitter på en tjejs arm.
Men inget jag tänker köpa till mig själv.
 
Topp