Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Rolexkompetenshjälp!

Diskussion i 'Diskussion' startad av Urtur, 10 augusti 2015.

1. Urtur
    Trådstartare

Urtur Stadsbo

2. Holmqvist

Holmqvist Friends of KS

Från:
    Södraste Sverige
    Värd sitt pris vet jag inte. Du kommer aldrig få tillbaka dina pengar för den om du flippar den någon gång pga storleken.
    Små klockor är svårsålda.

3. Zed

Zed Swissera Forumsponsor

Från:
    Göteborg
    Ja, den är automatisk. Om den är värd sitt pris kan bara du avgöra. Dåligt med andra exemplar ute. Det jag kan se är att spännet behöver ett nytt lager med vitt guld och att länken verkar vara i ok skick stretchmässigt men rätt härjad i övrigt. Överlag slitet skick.

4. Jakobb

Jakobb Friends of KS

Den är otroligt lite med sina 25 mm....

5. Sond

Sond Friends of KS

Som flera andra har skrivit så gäller det att du har koll på storleken. Den r väldigt liten. Även för en modern kvinna. Min hustru gillar små klockor. Men då pratar vi om 28 mm.

JohnDoe gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield