• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolexporr!!!

morrism

Audemars
En fråga, gulnar lysmassan på affischerna också, eller var de gulbruna från början?

Schermafbeelding2011-12-18om131458-580x303.png


DEEPSEASPECAIL_MK1-580x815.jpg


Affischerna är nog inte från när de gjordes.... :oops:
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Det var ju detta som fick in mig i klockträsket från början... Rolex..... antingen så fattar folk eller så fattar dom inte :) :twisted: :cool: (smiley-rekord!)
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Jag har börjat fatta :)

De där klockorna var helt galna
 

Pleximannen

Cartier
morrism skrev:
En fråga, gulnar lysmassan på affischerna också, eller var de gulbruna från början?

Affischerna är nog inte från när de gjordes.... :oops:

Eeeh... nae :) Första bilden är väl en skärmdump från Rolex hemsida. Klockan är från 60-talet och hängde med Trieste ner i Marianergraven. Typ så om jag inte missminner mig. Altså en ny bild på en gammal klocka.
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Och vissa förstår sig inte på vintage-rolex... ;)

Inget, absolut inget, slår sånt här.
 

max

Dancing Queen
Målarn skrev:
Måste vara bland det sjukaste GTGs i klockvärlden!! Iaf vad som publicerats :cool:
Glöm inte att det finns folk här i sverige som träffas i hemlighet med väskor fulla av klockor vi inte ens kan drömma om :lol: :lol:

Sjuka bilder!!! Hur kan man inte älska vintagerollar?
 

paradis

Audemars
Ringde en gång på en 5512 från 1959,ville veta priset.....runt 20.000 Euro Då var Euro över 9 kr.Jag mår dåligt ,när jag ser sådana Vintage Klockor.....Börjar också direkt planera,hur kan jag göra för att köpa en .....men det är kanske bättre att ha 3-4 olika vintage Rolex 70tal, än bara en av dom,ock betala så mycket ?!!!!!
 
Topp