• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolextatuering-Förslag

ErikGBG

Audemars
Tänkte fira mitt tredje rolexköp med lite färg. Vet att det finns fler här som gjort slag i saken och undrar, finns det någon som kört ngt utöver loggan?
Upp med bilder! Imorrn bokas det tid.
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
TATTOO-ROLEX.jpeg


Nu snackar vi!
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Men kom igen. Den här tråden var väl till för förslag? Inte för att avskräcka? :)
Helvete vad fula en del av klockorna var. Hade jag varit du så hade jag hållit mig till en fet krona.
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
JoberMan skrev:
Men kom igen. Den här tråden var väl till för förslag? Inte för att avskräcka? :)
Helvete vad fula en del av klockorna var. Hade jag varit du så hade jag hållit mig till en fet krona.

Håller med till fullo! En krona tycker jag är det enda du ska köra på!
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Jag skulle ha kört en rolexsleeve, hela oysterserien några verktyg. Antingen black and gray, eller helt crazy färg. Då snackar vi regnbågebazel på daytonan och lila struts på DD i gulguld.
 

Tom H

Breitling
En Rolex kan du flippe, hva med armen? Ingen tatovering kommer opp mot et Rolex ur og hva med en vintage Rolex tattovering? :shock:
Tom
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Just vad gäller den här så är jag väl jävig, men så mycket annat än en krona är nog svårt att få bra. Problemet är alla oinvigda som misstar den för Mello-loggan, men det får man ta :)
6yzy9e6u.jpg
 

John R

Panerai
Hade jag gaddat mig och då på temat Rolex så hade det utan tvekan
landat på just Krona allt annat är uteslutet. Den är snygg och tidlös
och om du ångrar symboliken någon gång iframtiden kan du alltid skylla
på att du är kung! ;-)!

/John R
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Den enda tatuering som räknas är KS-loggan. Allt annat är fegt. :mrgreen:
 

John R

Panerai
Måste även tillägga efter att ha läst jobermans inlägg att du inte bara
kan skylla på att du är kunglig utan även att du dyrkar Christer Bjökman.

Tack för dagens första garvis Joberman! ;-)

/John R
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
JoberMan skrev:
Just vad gäller den här så är jag väl jävig, men så mycket annat än en krona är nog svårt att få bra. Problemet är alla oinvigda som misstar den för Mello-loggan, men det får man ta :)
6yzy9e6u.jpg

Åh fyfan, aldrig en rolexkrona om man riskerar att bli förknippad med Melodifestivalen.
 

Skolläraren

Panerai
Kör kronan i enkel old school stil utan några krusiduller eller annat strunt. Ska den absolut vara i fokus eller ska du göra den som en del av något större projekt?
 
Topp