• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Roligaste klockorna för runt 1000-lappen?

SNZG15K1 ser riktigt cool ut annars! :hungry:
Stulen bild från google med ett läderband:
6061396623_7e3e41bb52_b.jpg
 

Zuuki

Cartier
2-Faktor
Blir nog att beställa en snkk, med blå eller vit tavla tror jag. Och även den där piloten någon nämnde var fin som fan. Fan ta denna tråden och tvångsköp :nailbiting:
 

Aron72

Cartier
Kört denna somsommarklocka i år, hittills iaf hållet vattnet borta från känsligare delar. Länken enl tidigare inlägg rätt beige, gillar man ana-digi helt ok köp förr ca 600kr + moms och tull från USA bukten.. Bästa är att alla överallt har ngt att tycka om fabrikatet :)
image.jpg
 
Har beställt en SNKK41 men funderar även på denna (det regnar ju idag...) - ngt tips om vad den köpes (och lämpligt läderband)?
Du menar var? Beställde min från creationwatches :) Köp nå billigt läder från eBay bara! Charmen är ju att få det så billigt som möjligt ;)

Edit: mer bilder i tråden!
IMG_6613.JPG
IMG_6612.JPG
 
Senast ändrad:

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Fick hem den här igår, Japan made direkt från Tokyo och måste säga att det är den trevligaste klockan jag klämt på för runt tusenlappen. Bra köp!

P_20150701_104145.jpg


Får agera resebeater på min London weekend som startar imorgon :)
Helvete vad snygg den var. Jag skrek till här hemma när jag såg bilden.
Var köpte du den? Jag MÅSTE ha en!
 
Topp