Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Rookie

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av Rookie, 23 mars 2014.

1. Rookie
    Trådstartare

Rookie Borgare

Bra eller dålig? Skriv gärna en rad, eller ett A4, eller en bok. Your choice :)

2. Medstil

Medstil Bonde

Gjorde en affär f2f med Rookie i Göteborg, en riktigt trevlig kille
    Och klockan var precis som beskrivits i toppskick :)
    Kan bara ge mina bästa rekommendationer.
    Toppen affär från första kontakt, lite dyrare bara än vad jag ville ;)

Rookie gillar detta.
  3. Barnesjake

Barnesjake Torpare

Från:
    Norrland
    Köpte klocka av Rookie, absolut en goodguy. Skickade även klockan(som var i nyskick) per omgående.

Rookie gillar detta.
  4. Compiss

Compiss Friends of KS

Från:
    Den södra malmen
    Sålde en rolex utan problem. Kort samtal så var allt klart. Betalning kom direkt och Rookie är grymt trevlig och lättsam att ha och göra med. Rekommenderas starkt!

Rookie gillar detta.
  5. markus.krusing

markus.krusing Torpare

Från:
    Jönköping, Sweden
    Köpte min 16570 av rookie. Snabb leverans och klockan var samma skick som beskrivet. En ärlig och skön kille! Har inget negativt att säga om rookie utan allt var positivt! :)

Rookie gillar detta.
  6. Compiss

Compiss Friends of KS

Från:
    Den södra malmen
    Sålt ytterligare en klocka till denna übertrevliga kille.

Även köpt en fin klocka av honom. Bättre skick än beskrivet! Supernöjd. Så inget att tveka om, en riktig goodguy i min bok.

Gjort tre affärer nu och samtliga hur smidiga som helst!:)

Rookie gillar detta.
  7. nissehult

nissehult Friends of KS

Köpte en Ingy av Rookie. Smidig affär, bra kommunikation, snabb till Posten, korrekt beskrivning av skick etc. Trevlig kille.

8. mosse

mosse Bonde

Från:
    Lund
    Sålde en klocka till Rookie idag f2f hemma hos mig.
    Mycket trevlig och smidig kille - 100% GoodGuy.

9. audotcom

audotcom Friends of KS

Från:
    Södertälje
    Sålt en rolex 16570 till Rookie, riktigt trevlig kille som bjöd till med en snabb, smidig och okomplicerad affär. Rekommenderas varmt! 100% GG!

10. Beastie

Beastie Mr Cowbell

Sålt en rolex gmt master II till Rookie. Han kom hem till mig och allt flöt smidigt. En trevlig goodguy!

11. ollkli

ollkli Borgare

Från:
    Luleå
    Köpt en länk av Rookie. Inga.som helst problem. Snabb leverans och trevlig kontakt. 100% goodguy!

12. steffe

steffe Friends of KS

Nådde ett livsmål idag genom att köpa min första Rolex. Det blev en 16570 av Rookie. F2f deal. Inget att tillägga mer än att bara hålla med föregående kommentarer. Rookie är en seriös, riktigt trevlig kille som jag rekommenderar starkt vid affär!

13. Jonas_

Jonas_ Friends of KS

Köpte klocka av Rookie. Väldigt smidigt, bra komunikation och snabb leverans. Kan varmt rekommenderas!

14. Mekmek

Mekmek Friends of KS

Supertrevlig TS från Götet swishade pengar, åkte ned till Trelleborg och mötte mig för överlämnande av DJ 1601. Kul att han blev nöjd, och trevlig pratstund hade vi också. Inga konstigheter, hundra Good Guy :)

15. puonti

puonti Friends of KS

Från:
    Borås
    Sålt en Speedy f2f till @Rookie. Mycket trevligt och inga som helst konstigheter. Good guy i mina ögon :)

16. nöt

nöt Biskop

Köpte en Speedmaster av Rookie. Inga problem alls, leverans dagen efter betalning. Skulle vilja säga att det var bättre skick än utlovat.

17. Totte

Totte Borgare

Från:
    Skåne
    Har köpt en JLC av @Rookie . Mycket smidig affär. 100% GG! Rekommenderas!

18. tdn-dk

tdn-dk Borgare

Från:
    Danmark
    Köpte en Omega Geneve Chronostop i toppskick, mycket smidig affär, fint packad. Rekommenderas :)

19. Nicklas.S

Nicklas.S Friends of KS

Sålt en Rolex till Rookie. Bra kommunikation och snabb betalning. Helt klart en Good guy!

20. Xalle

Xalle Friends of KS

Köpte en nästan ny DJ av Rookie! Skulle absolut handla igen inga problem. Rookie är 100% GG :)
    Xalle

21. JFolkeG

JFolkeG Bonde

Från:
    Stockholm
    Köpt en Rolex submariner av Rookie, snabb och smidig affär. Rookie gav snabba svar och var trygg att handla av. Affären gjordes på distans och paketet kom enligt vad som var sagt. Klockan är av bättre skick än vad bilderna sagt. Rookie är 100 % goodguy. Kan varmt rekommenderas!

22. A.J.

A.J. Borgare

Köpt en tt sub av @Rookie,
    superb kommunikation, snabb leverans.. 100% GG i min bok:)