Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Root beer och grönt gatorband?

Diskussion i 'Diskussion' startad av babanker, 19 november 2013.

1. babanker
    Trådstartare

babanker Borgare

Från:
    F ks
    Hej,

Någon vänlig själ som har tillgång till både en klocka med root beer bezel/tavla och grönt läder?

Kan inte finna något på Google bildsök och jag har svårt att visualisera det. Skulle vara tacksam för ett foto!

MVH
    Philip

2. Donkii

Donkii Catch me if you can!

Från:
    Östersund

Photoshop :D

3. babanker
    Trådstartare

babanker Borgare

Från:
    F ks
    Faktiskt, skulle frågat om någon orkar photoshoppa också. :happyhappy:

Jacob gillar detta.
  4. Donkii

Donkii Catch me if you can!

Från:
    Östersund

Har du nån bra bild på klockan med liknande armband bör det inte vara jätte svårt att göra armbandet grönt.. dock känns kombinationen lite konstig :)

5. Aurum

Aurum Gubbsnygg

Endast en idiot skulle...

Kettil, Omen, StrawberryFields och 12 andra gillar detta.
  6. MKRGG

MKRGG Koprolog

Från:
    chokladfabriken
    Man ska inte vara rädd för en smula färg :)

7. babanker
    Trådstartare

babanker Borgare

Från:
    F ks
    Tack för bilden. Det flög högt! Självklart hade jag i åtanke att man måste ha lite pungkulor för att bära kombon.

För din kännedom;

"Testiklarna är den manliga gonaden, den enhet som producerar könsceller. Testiklarna producerar spermier och hormonet testosteron.
    Däggdjur av hankön har två testiklar, som oftast finns i en utbuktning som kallas pungen upphängda i sädessträngarna (funiculus spermaticus). I dessa finns sädesledarna, vas deferens, transportkanaler för spermierna på väg från pungen.
    Sädessträngarna håller även testiklarna på plats i pungen. Testiklarna finns utanför kroppen eftersom processen för att bilda spermier, spermatogenesen, fungerar bättre vid temperaturer något lägre än kroppens normala 37 grader Celsius. Cremaster-muskeln, musculus cremaster hör till sädessträngarna, och när den drar ihop sig förkortas strängen och testikeln lyfts upp närmare kroppen, till en mer optimal temperatur. Vid hög temperatur slappnar muskeln av, och testikeln hamnar längre ifrån den varma kroppen. Reflexen att dra ihop sädessträngarna utlöses även vid stress och vid orgasm."

MVH,
    Philip Airosa

8. garfield

garfield Friends of KS

Auuuahh! Nu har ju jag visserligen en förkärlek för grönt men det där får mig att desperat börja famla efter Tegretolburken.
    garfield

9. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Konstig reaktion, jag blir glad när jag ser bilden.

Aurum gillar detta.
  10. garfield

garfield Friends of KS

Alla får tycka som dom vill. Delvis håller jag med dig, det är kul med annorlunda kombinationer. Den här var bara så intensivt ähum hur ska jag säga....oortodox...:wideyed:

jabla gillar detta.
  11. theargonaut

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    Typ en omvänd @Målaren

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."

Fiffi gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield