• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Root beer och grönt gatorband?

babanker

Panerai
Hej,

Någon vänlig själ som har tillgång till både en klocka med root beer bezel/tavla och grönt läder?

Kan inte finna något på Google bildsök och jag har svårt att visualisera det. Skulle vara tacksam för ett foto!

MVH
Philip
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Hej,

Någon vänlig själ som har tillgång till både en klocka med root beer bezel/tavla och grönt läder?

Kan inte finna något på Google bildsök och jag har svårt att visualisera det. Skulle vara tacksam för ett foto!

MVH
Philip

Endast en idiot skulle...

SNC13781.jpg
 

babanker

Panerai
Tack för bilden. Det flög högt! Självklart hade jag i åtanke att man måste ha lite pungkulor för att bära kombon.

För din kännedom;

"Testiklarna är den manliga gonaden, den enhet som producerar könsceller. Testiklarna producerar spermier och hormonet testosteron.
Däggdjur av hankön har två testiklar, som oftast finns i en utbuktning som kallas pungen upphängda i sädessträngarna (funiculus spermaticus). I dessa finns sädesledarna, vas deferens, transportkanaler för spermierna på väg från pungen.
Sädessträngarna håller även testiklarna på plats i pungen. Testiklarna finns utanför kroppen eftersom processen för att bilda spermier, spermatogenesen, fungerar bättre vid temperaturer något lägre än kroppens normala 37 grader Celsius. Cremaster-muskeln, musculus cremaster hör till sädessträngarna, och när den drar ihop sig förkortas strängen och testikeln lyfts upp närmare kroppen, till en mer optimal temperatur. Vid hög temperatur slappnar muskeln av, och testikeln hamnar längre ifrån den varma kroppen. Reflexen att dra ihop sädessträngarna utlöses även vid stress och vid orgasm."

MVH,
Philip Airosa
 
Topp