Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Roséguldfärgad klocka, automatisk

Diskussion i 'Diskussion' startad av Arsius11, 18 september 2015.

Taggar:
  1. Arsius11
    Trådstartare

Arsius11 Bonde

Från:
    Gbg
    Så, för att min lilla samling skall bli komplett letar jag nu efter en roséguldfärgad dressklocka med svart urtavla.

Har funderat på en Orient Bambino, den är dock gulare i tonen sen är inte urverket jätteimponerande.
    Toppkandidaten är en Tissot Carson, T0854073606100: http://www.tissot.ch/products/tissot-carson/T0854073606100.html

Dels för att jag alltid älskat Tissots klockor, sen är urverket en arbetshäst i ganska "rätt" prisklass också för en student.

Med det sagt tar jag gärna emot tips och funderingar! :)

Senast ändrad: 18 september 2015
  2. Mforce

Mforce Biskop

Om du vill ha ett bättre verk än Bambinon, som för övrigt innehåller ett för prisklassen bra verk, så kan du ju kika på storebror Orient Star med ett bättre verk och bättre finish överlag. Samma domade glas som ger bambinon sin karaktär.
    EL05001S

Arsius11 gillar detta.
  3. Arsius11
    Trådstartare

Arsius11 Bonde

Från:
    Gbg
    Den såg trevlig ut, ska kika!

Mforce gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield