• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rotary Revelation - en reverso hommage

erlpes

Omega
Klockan såld. Tack till köpare för snabb och smidig affär, och tack till KS för annonsplatsen.
---------------------–--------------------------------------------------------------
Prövar intresset för en klocka som jag inte använder särskilt mycket.
En Rotary Revelation. Detta är en quartzare som är en reverso hommage - och har alltså två urverkssidor. Använde den friskt för några år sedan när jag hattade mellan två olika tidszoner. Klockan är från 2006 och har senaste två-tre åren mest legat i en låda. Nya batterier och ett relativt nytt läderband i svart. Läderband ej original, är från Nymans Ur hösten/vintern 2010.

Den ena sidan har datum, romerska siffror vid 12,3,6 och 9 positionerna i silverfärg. Tavlan är i silverfärg med svart band runt vid ytterkanten. Andra sidan är i svart med arabiska siffror i silver samt liten sekundvisare. Bilderna illustrerar nog bäst. Ledsen för iPhone kvalitén.

Klockan som ny låg på en 500-600 Euro.
Tänker mig affär vid 1000 kr. Men kan tänka mig att överväga rimliga skambud. Vill någon byta en Patek eller dylikt så är det förstås helt okej, annars är jag tveksam till byten :).

F2F affär i Stockholm kan ordnas liksom frakt till övriga landet. Glada tillrop eller bu i PM tack. Och var nu snälla det är första annonsen. Tack KS för annonsplatsen.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Topp