• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rotationsmönster

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Hej,
Har just nu SD4K, DJ, Speedy och UTC Skydiver i rotation. Som tillägg 2 Sinn som åker på någongång ibland (resor, ute sent på stan etc). SoS jobbar jag i. Övriga har jag dock väldigt svårt att fördela tiden mellan, då jag verkligen gillar alla tre känns det fel vilken jag än väljer. Detta är ju inte ett problem att likställa med svält i tredje världen... Är dock ändå intresserad av hur ni med flera klockor som ligger högt på gillalistan resonerar? Klocka efter outfit kanske?
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Hej,
Har just nu SD4K, DJ, Speedy och UTC Skydiver i rotation. Som tillägg 2 Sinn som åker på någongång ibland (resor, ute sent på stan etc). SoS jobbar jag i. Övriga har jag dock väldigt svårt att fördela tiden mellan, då jag verkligen gillar alla tre känns det fel vilken jag än väljer. Detta är ju inte ett problem att likställa med svält i tredje världen... Är dock ändå intresserad av hur ni med flera klockor som ligger högt på gillalistan resonerar? Klocka efter outfit kanske?
Hahaha.. Stackars sate! Det ryktas om att det finns vissa personer med mer än en arm, men jag kan inte ta gift på att det stämmer. Annars kan du köra flera på samma arm :)
 

jabla

Sarlacc
Hej,
Har just nu SD4K, DJ, Speedy och UTC Skydiver i rotation. Som tillägg 2 Sinn som åker på någongång ibland (resor, ute sent på stan etc). SoS jobbar jag i. Övriga har jag dock väldigt svårt att fördela tiden mellan, då jag verkligen gillar alla tre känns det fel vilken jag än väljer. Detta är ju inte ett problem att likställa med svält i tredje världen... Är dock ändå intresserad av hur ni med flera klockor som ligger högt på gillalistan resonerar? Klocka efter outfit kanske?
Finns ju folk mer fler DD än veckan har dagar, bara blunda och ta en. :D
 

Mr Chance

Kalmar
Kör på känsla, för det mesta. Ibland tänker jag på vad vilken aktivitet som står på programmet. Men bara ibland.
 
Brukar oftast ha runt 3 'bra' klockor och försöker att alla ska få handledstid under en normal vecka, dock så har det sedan jag köpte min AP Diver blivit svårt att välja något annat...

ACA39B6D-C2CD-47E2-B4BA-3C30B34D8DA8_zpsqxafojp8.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor

Moorflax

Patek
2-Faktor
Har haft, och har kanske fortfarande en lite löjlig tanke om att ha en klocka för varje dag i veckan. En Seiko att ha på söndag, två Tudors på tisdag och torsdag, en Oris på onsdag, en Magrette på måndag. Fredag och lördag vete 17 vad det blir ;)
Bara på kul alltså :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har haft, och har kanske fortfarande en lite löjlig tanke om att ha en klocka för varje dag i veckan. En Seiko att ha på söndag, två Tudors på tisdag och torsdag, en Oris på onsdag, en Magrette på måndag. Fredag och lördag vete 17 vad det blir ;)
Bara på kul alltså :)
Fredriche Constantine eller vad de nu heter och Lönginess?
 
Topp