Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Rotationsmönster

Diskussion i 'Diskussion' startad av Airbus, 30 augusti 2015.

1. Airbus
    Trådstartare

Airbus Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Hej,
    Har just nu SD4K, DJ, Speedy och UTC Skydiver i rotation. Som tillägg 2 Sinn som åker på någongång ibland (resor, ute sent på stan etc). SoS jobbar jag i. Övriga har jag dock väldigt svårt att fördela tiden mellan, då jag verkligen gillar alla tre känns det fel vilken jag än väljer. Detta är ju inte ett problem att likställa med svält i tredje världen... Är dock ändå intresserad av hur ni med flera klockor som ligger högt på gillalistan resonerar? Klocka efter outfit kanske?

Stab Ein, theargonaut och tim ur länk gillar detta.
  2. 6r15c

6r15c Stadsbo

Väljer med hjärtat. Samt vad jag skall göra. Men att ej ha qiuck set date ligger vissa i fatet.. :)
    Länge leve quick set!

nissehult gillar detta.
  3. theargonaut

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    Hahaha.. Stackars sate! Det ryktas om att det finns vissa personer med mer än en arm, men jag kan inte ta gift på att det stämmer. Annars kan du köra flera på samma arm :)

4. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Finns ju folk mer fler DD än veckan har dagar, bara blunda och ta en. :D

5. Mr Chance

Mr Chance Velourmannen

Kör på känsla, för det mesta. Ibland tänker jag på vad vilken aktivitet som står på programmet. Men bara ibland.

6. Niklas

Niklas Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Klocka efter outfit? Vad är det för dumheter?
    Outfit efter klocka menar du väl?

Humöret bestämmer klocka och sedan faller resten på plats vilket innebär att klocka ska väljas i bara mässingen ;)

Gummo, RicVin, SSL och 5 andra gillar detta.
  7. Brukar oftast ha runt 3 'bra' klockor och försöker att alla ska få handledstid under en normal vecka, dock så har det sedan jag köpte min AP Diver blivit svårt att välja något annat...

Moorflax, Niklas och Nicke L (Växjö) gillar detta.
  8. vaniljglass

vaniljglass Nisse på lagret

Från:
    Göteborg
    yonsson gillar detta.
  9. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Dykarsjuk, RicVin, laketwig och 1 annan gillar detta.
  10. Moorflax

Moorflax Friends of KS

Från:
    Norberg
    Har haft, och har kanske fortfarande en lite löjlig tanke om att ha en klocka för varje dag i veckan. En Seiko att ha på söndag, två Tudors på tisdag och torsdag, en Oris på onsdag, en Magrette på måndag. Fredag och lördag vete 17 vad det blir ;)
    Bara på kul alltså :)

theargonaut och Dykarsjuk gillar detta.
  11. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Fredriche Constantine eller vad de nu heter och Lönginess?

Mårtenssons ur Brookfield