Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Rothenschild watchwinder?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Roland-1970, 18 januari 2014.

1. Roland-1970
    Trådstartare

Roland-1970 Bonde

Har jag gjort något dumt nu, eller kan en winder från Rothenchild vara OK?
    Har en tid kikat på en, men nu hade begäret vuxit till sig så pass att en blev beställd från timeshop24.
    Återstår att se hur den fungerar, har inte funnit mycket bu eller bä på webben!

2. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Troligen lär den fungera. Många här är dock skeptiska till märket då de utger sig för att vara europeisk hantverkstradition men är kinesiskt.

3. Roland-1970
    Trådstartare

Roland-1970 Bonde

Så är det säkert, jag skulle tro att även Modalo är Kina i alla fall till en del!
    De har ju både dyrt och billigt i sitt sortiment.
    Den jag köpte var det väl sådär 40% rabatt på eller så, totalt med frakt 87 euro, så det blir ju vad man betalar för!
    Ska bli kul att se vad det är!

4. Roland-1970
    Trådstartare

Roland-1970 Bonde

En sådan här var det jag köpte!
    Rothenschild.jpg

5. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Då får vi se vad det blir när den kommer. Skriv gärna wn recension!

Mårtenssons ur Brookfield