Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Rowenta Digitalur

Diskussion i 'Vintage' startad av Peter Warfvinge, 24 november 2014.

1. Peter Warfvinge
    Trådstartare

Peter Warfvinge Torpare

Hittade av en händelse klockan i en låda hemma. Jag minns att jag skaffade den i mitten på 70-talet. Jag hade aldrig sett en Visa bifogad bild 87333 liknande klocka och kunde inte motstå frestelsen. Den hamnade rätt raskt i lådan eftersom man måste slå på den varje gåmng man skall läsa av den. Jag tyckte det var knöligt så den stoppades undan.
    Undrar om någon vet mera och om det är värt att köpa batterier för att se om den startar igen.

2. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    T
    Verkar inte som länken funkar . Tror nog att du kan få igång den med byta av batteri . Testa vet ja . Bara batteriet inte legat och oxiderat sönder allt i klockan .