• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Royal Steel Worldtimer! Årets första nyhet från oss på Sjöö Sandström!

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Nope. Ingen som helst känsla från min sida. Gärna lite mer livebilder. Ni som ska på minibasel får gärna knäppa på så man får en bättre uppfattning.
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Gillar den.
Tycker också GS inspirationen är rätt tydlig men definitivt ingen homage. Helt rätt klocka att 'låna' av dessutom.
Ska bli kul att klämma på. Tror den är helt rätt prissatt.
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Lämnar mig i princip helt oberörd. Den sticker inte ut på något vis och känns bara mellanmjölk :grumpy:
Hade förväntat mig något betydligt roligare.
 
Positivt med priset måste jag säga sen utan att ha sett den tänker jag spontant att det var synd med 41då 39 nog hade passat mig betydligt bättre och jag är lite emot stora "dress"klockor. Men den ska självklart upplevas innan man dömer ut den!!
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Snyggt! Den ska bli rolig att klämma på nästa torsdag. Av bilderna att döma så ser den bäst ut på läder men väntar till att jag har tittat på den i verkligheten innan jag säger för mycket om det.
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Riktigt snygg! Jag gillar designen som balanserar en återhållsam stram ton med en avslappnad ledig stil. GMT också:) Perfekt allround och kanske den snyggaste SS'n hittills.
 
Topp