• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Royal Straps Feedback.

JaTack

Rolex
2-Faktor
Här har jag inte skrivit ju! Har köpt band vid två tillfällen, alltid snabbt och smidigt!
Luktar också vanilj i hela vardagsrummet dagarna efter förra köpet, klart positivt.

Vissa gummin passar dock inte till Seiko fat spring bars, så om gummit är tänkt till detta så fråga innan.

Allt som allt får man grymt bra och prisvärda band! :)
 

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Köpte precis en Steelix från Royal Straps. Mycket trevlig och snabb kommunikation även blixtsnabb leverans!

Tack Mathias för en trevlig affär!

Mvh Mattias
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Köpte (från hemsidan) 24mm ljust läder till Pannan och det satt monterat ca 48h senare. Bra jobbat och jag är nöjd med känslan i strapet och priset för detsamma.
 

Lodjuret

Breitling
Handlat vid två tillfällen från Royalstraps. Snabbt,smidigt och bra leveranstider! Jag lyckades självklart välja fel strap vid beställningen men allt löstes via mejl väldigt fort! Kommer att handla där igen!
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Shoppade loss på bonetto, Nato och 2-delad mocka zulu.

Allting håller hög kvalité. Nedan ser ni mina första intryck efter att ha testat allting på skx007 och skx031.
Momentum hardcore Nato är riktigt grovt med schyst metall.
Mocka zulu är riktigt mjukt och fint (blir en favorit). För de som undrar är spännet ca 34mm brett.
Bonetto är ganska mjukt, följsamt och doftar vanilj. Funkar nog dock bättre på en med lite grövre handleder än mig.

Ruskigt snabb leverans, under 24h!
Kanonsäljare :)

Skx007 på min 16.7cm handled med de tre olika banden.
20170113_143534.jpg 20170113_142050.jpg 20170113_142941.jpg
 

d@ke

Cartier
försåg RS med en ny turtle mot lite cash kryddat med några suveräna natoband. Solklar goodguy och ytterst värdig näringsidkare!
 
Topp