• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Royal Straps gör sin första egna klocka.

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej Alla,

Rock Climber kommer den att heta, byggs av Momentumwatch i Canada.
Klockan kommer efter den populära Steelix modellen som redan har hårdtestat här på forumet.
https://klocksnack.se/threads/momentum-steelix-hårdtestad-masterkiller-stylee.23622/

Den kommer ha en helt ny urtavla med superluminova c3 på visare och index.
Desutom kommen den ha safirglas med ar coating på insidan, fasta extra starka springbars.
kommer med dubbla hardcore zulustraps, en ny kahki färg endast för rock climber samt svart.
även nytt coolt watch case. Detta kommer kanske bli världens bästa beater :)

Den nya Rock Climber kommer kosta ca 1895.- nuvarde Steelix 1195.- ( 2015 pris efter höjning )
Nu på kampanj här på KS för endast 795kr så länge lagret räcker.

Tänkte visa dom första ritningarna på Rock Climber om ca en vecka, och hoppas på mycket kommentarer
förhoppningsvis bra ;) men även om ni tycker något borde ändras innan den går i produktion.

Tack för ordet KS och ha en bra lördagkväll / Mathias

Rock-Climber.jpg
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Kul!
Hängde inte med på vilken son var prissatt till 795...
Kommer fö tillbringa en del tid i Båstad framöver... Vi får ta och ses. (Är övertygad om att jag sett dig på systemet i Båstad en gång...)

Jag önskar utan datum!!!
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Ty
Ska bli kul å följa!

Finns den där italienska kolfiber klockan till försäljning än?[/quote
Tyvärr har det skurit sig helt med designer och fabriken så märket kommer läggas ned mycket tråkigt hade verkligen sett fram emot sälja denna och lagt ner mycket jobb på detta projekt :(
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Kul!
Hängde inte med på vilken son var prissatt till 795...
Kommer fö tillbringa en del tid i Båstad framöver... Vi får ta och ses. (Är övertygad om att jag sett dig på systemet i Båstad en gång...)

Jag önskar utan datum!!!

Det har ju hänt att man varit där ;) hör av dig, Steelix som finns nu är på kampanj för 795.- sålde 10 st i helgen, men finns ca 10 till kvar sen går dom upp till 1195.-
 
Topp