• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Royal Straps och WatchGecko i England inleder nytt samarbete.

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej Alla,

Royal Straps har inlett ett nytt samarbete med WatchGecko i England, och kommer kunna sälja hela deras sortiment av högkvalitativa straps i Sverige. Vi kommer även sälja vissa av deras egna klockor.

Vi håller även på att ta fram en serie med fina Mocka Natostraps tillsammans inför våren.

Detta 44mm Pilot K1 B-Uhr med Automat verk Miyota 8215 för endast 1900kr, är verkligen Bang for the buck.
Kommer med 12 månaders garanti genom Royal Straps, Några ex på väg hem från England nu i slutet på veckan.


_6448_1600.jpg

_6452_1600.jpg

_6447_1600.jpg
_6450_1600.jpg



Tack för ordet KS och ha en bra dag/ Mathias
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Jag gillar att @Royal Straps iaf står med som enda officiella ÅF:en i Sverige på Zuludivers hemsida :)

(Och jag ber om ursäkt att jag beställde från Watch Gecko istället för er när jag beställde några av Zuludivers produkter här om veckan :( )
 
Topp