Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Royal Straps

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av BarbaBaba, 12 juli 2016.

1. BarbaBaba
    Trådstartare

BarbaBaba Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Nu är det ju en forum sponsor jag prisar här, men...
    Jag var på söndagskvällen inne på Royal straps hemsida och beställde ett nytt band till sommarklockan då det förra
    började lukta konstigt efter 4 veckors snorklande i saltvatten. Förutom att bandet var kanon på alla sätt var även servicen det.
    Jag såg efter beställning att dom skulle semester stänga måndagen den 11/7 (söndagen var den 10/7) så jag tänkte att det blir till att leta vidare...
    Förutom ett bekräftelse mail, fick jag på måndagen ett personligt mail om att bandet låg på posten och en önskning om en trevlig sommar
    och en förhoppning om att bandet skulle vara till belåtenhet. Nu på tisdagen damp det ner i lådan och både jag och sommar dinkan är super glada.
    Så, Royal Straps, Goodguys!

2. Exekys

Exekys Torpare

Från:
    Uppsalatrakten
    Kan bara instämma!