• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Royce vintagekronograf med racingstuk

Ariste

Audemars
2-Faktor
Hej,
Jag har denna Royce till salu, skönt stuk för bra peng.

RfsOq6F.jpg


Alla fungerar som det ska, kronograffunktionen nollställer bra och minuträknaren flyttar sig exakt. Det sitter ett Valjoux 7734 i vilket innebär ett 7733 men med datumfunktion. Datumet slår om bra. Gångavvikelsenhåller sig inom +/- 1 min/dygn.
Bredd: 42mm
Höjd: 13mm
Den drar 24mm band/länk och det är originallänken som sitter på, rasslig men cool.
Fler bilder finns här:
http://klockhandlaren.blogspot.se/search/label/Royce

Pris: 2900 2500 2300 kr inkl. rek. frakt inom Sverige. Jag drar av en hundring vid affär öga mot öga i Sthlm.

Först i PM-korgen får smaka.
 
Topp