• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RubberB på WG GMT, vad tycker du? [poll]

Vad tycker du, funkar RubberB på en 116719BLRO. Tänk två veckor i Västindien.


  • Totala väljare
    86
  • Enkät stängd .

Mattan

Panerai
Nä, av dessa alternativ bara länk. Men jag är inget fan av gummi öht, ungefär som Nato, tycker det kan se ok ut ibland på bild men har aldrig lyckats sätta Nato/gummi på någon av mina egna klockor och velat ha kvar det.
"Rubber for beaters", och ovan grymma klocka är väl ingen beater...hoppas jag;)
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Grejen med den klockan är att den....i mitt tycke....endast är kool för att den är i just WG, annars är den inte så spännande! Tar du bort länken....dvs AvWG:ar den.....så blir den inte så rolig. Låt den förbli käftsmällig.....skit i gummit.....!
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Blått på BLNR är verkligen helt sinnessjukt fult, och antar att det blir samma på BLRO.
Blir sällan bra när man övermatchar. (Däremot ser det rätt bra ut på produktbilderna du visar.)

Köp och testa, det är ju småsummor mot vad klockan kostar, så det kan det vara värt!
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
jag hade inte valt blå eller röd... (den skulle ta över hela klockan)
skulle köra på svart eller på vit (sommartid)...


(lånad blid)

16710-pepsi-rbr-pepsi_band-1_1_3.png


Urk... :hungover:
 
Topp