• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rubberb smakråd

Vilken färg

  • Grön streck

    Röster: 30 88.2%
  • Rött streck

    Röster: 1 2.9%
  • Blått streck

    Röster: 3 8.8%

  • Totala väljare
    34

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Hej.
Tänkte beställa ett Rubberb till min GMT-C. Men kan ej bestämma vilken kulör, så jag tänkte ha en liten omröstning här för en extra vägledning.
Grön.jpg
Röd.jpg
Blå.jpg
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Skulle tagit grönt, alternativt helsvart! Passar på att tipsa om Everest (om du kan tänka dig helsvart), en konkurrent till RubberB. Har ett orange gummi till min SubC som är underbart. :) Läste nämligen en jämförande recension med Everest mot RubberB där Everest vann på de flesta punkter, så ett tips bara!
image.jpeg
 

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Skulle tagit grönt, alternativt helsvart! Passar på att tipsa om Everest (om du kan tänka dig helsvart), en konkurrent till RubberB. Har ett orange gummi till min SubC som är underbart. :) Läste nämligen en jämförande recension med Everest mot RubberB där Everest vann på de flesta punkter, så ett tips bara!
image.jpeg
Tack för tipset ska kolla in detta.
 

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Grönt passar så klart bäst med GMT visaren och texten. Känns roligare med någon färg än helt svart som är rätt så vanligt. Så just nu lutar det åt grönt
 
Topp