• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rundade armband som passar seamastern?

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Hej undrar ifall det finns armband som inte är omegas original med rundade ändar, så armbandet sitter tätt in mot boetten?
Omega har lite tråkigt med sortiment när de gäller färgade "runda" band

Kan lika gärna vara gummi som läder,
Dock ingen länk!

;)


Sent from my iPån5, using Tapatalk
 

Sond

Patek
Hej undrar ifall det finns armband som inte är omegas original med rundade ändar, så armbandet sitter tätt in mot boetten?
Omega har lite tråkigt med sortiment när de gäller färgade "runda" band

Kan lika gärna vara gummi som läder,
Dock ingen länk!

;)


Sent from my iPån5, using Tapatalk
Har du kollat Hirsch? De har haft rundade ändar tidigare. Färger vet jag inte för jag köpte ett svart.. :D
 

Johan M

Cartier
Jag provade Hirsch på min speedy men fick det inte att sitta tätt mot boetten. Dessutom så håller inte plasten med de två hålen för bandstiften och tillslut hade jag ett enda stort hål och fick stoppa in träpinnar i skiten för att det skulle sitta bra. Nä, Hirsch är inget jag rekommenderar även om det finns många som fått det att fungera bra.
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Ahh ne då får jag leta vidare !
Är inte jätte lätt att hitta faktisk men men


Sent from my iPån5, using Tapatalk
 

Johan M

Cartier
Som sagt, många har fått det att fungera. Kanske är det värt att prova om du inte har något emot att riskera slänga några hundringar i sjön :)
 

Sond

Patek
Jag provade Hirsch på min speedy men fick det inte att sitta tätt mot boetten. Dessutom så håller inte plasten med de två hålen för bandstiften och tillslut hade jag ett enda stort hål och fick stoppa in träpinnar i skiten för att det skulle sitta bra. Nä, Hirsch är inget jag rekommenderar även om det finns många som fått det att fungera bra.

Använder också till Speedy. Har fungerat perfekt.
 

David

Bödeln
Fick borra i plastblocken, sen passade de perfekt.

110402-B2.jpg
 
Topp