Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Ruskigt sugen på SUB men...

Diskussion i 'Diskussion' startad av Cheval Blanc, 9 maj 2015.

1. Cheval Blanc
    Trådstartare

Cheval Blanc Bonde

Hej alla!

Jag har länge gått och drömt om att slå till på en Submariner. Jag har dock ett bekymmer och det är att jag då måste byta in min Omega SMP Americas Cup för att finansiera köpet. Har länge sneglat på bla Gripenbros hemsida men känns som att jag inte kommer någonstans. Börjar nu fundera på om det är genom Chrono24 jag skall kunna bli frälst.

Har ni några tips på någon försäljare som kan tänkas ta min SMP+pengar i inbyte? Är också orolig att jag skall gå på en mina och köpa grisen i säcken när jag väl slår till! Rekommendationer på bra säljare uppskattas verkligen!

Börjar bli desperat och då tar man sällan några bra beslut :bag:

Mvh

Agranhage

2. Cheval Blanc
    Trådstartare

Cheval Blanc Bonde

20150414_185801.jpg

rillesnille gillar detta.
  3. vaniljglass

vaniljglass Nisse på lagret

Från:
    Göteborg
    Har du funderat på att sälja din klocka?

Cheval Blanc gillar detta.
  4. Aboynamedsue

Aboynamedsue Friends of KS

Från:
    O
    Som sagt. Sälj din SMP i lugn och ro och vänta in ett bra exemplar av sub här på Köp och sälj.

Cheval Blanc gillar detta.
  5. Cheval Blanc
    Trådstartare

Cheval Blanc Bonde

Ja absolut men känns som ett projekt att sälja den och sedan riskera att vara utan klocka en längre tid. Låter säkert konstigt men jag är ingen van flippare :(

6. demondave

demondave Borgare

Från:
    Ack Värmeland du sköna
    Fun facts, som inte tillför ett skit :) Ögat fastnade vid en jämn och fin siffra, 16k trådar. Det här verkar vara senaste tråden :)

image.jpg

Icaras, johning, Mille79 och 5 andra gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield