• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ruskigt sugen på SUB men...

Hej alla!

Jag har länge gått och drömt om att slå till på en Submariner. Jag har dock ett bekymmer och det är att jag då måste byta in min Omega SMP Americas Cup för att finansiera köpet. Har länge sneglat på bla Gripenbros hemsida men känns som att jag inte kommer någonstans. Börjar nu fundera på om det är genom Chrono24 jag skall kunna bli frälst.

Har ni några tips på någon försäljare som kan tänkas ta min SMP+pengar i inbyte? Är också orolig att jag skall gå på en mina och köpa grisen i säcken när jag väl slår till! Rekommendationer på bra säljare uppskattas verkligen!

Börjar bli desperat och då tar man sällan några bra beslut :bag:

Mvh

Agranhage
 
Hej alla!

Jag har länge gått och drömt om att slå till på en Submariner. Jag har dock ett bekymmer och det är att jag då måste byta in min Omega SMP Americas Cup för att finansiera köpet. Har länge sneglat på bla Gripenbros hemsida men känns som att jag inte kommer någonstans. Börjar nu fundera på om det är genom Chrono24 jag skall kunna bli frälst.

Har ni några tips på någon försäljare som kan tänkas ta min SMP+pengar i inbyte? Är också orolig att jag skall gå på en mina och köpa grisen i säcken när jag väl slår till! Rekommendationer på bra säljare uppskattas verkligen!

Börjar bli desperat och då tar man sällan några bra beslut :bag:

Mvh

Agranhage
20150414_185801.jpg
 
Topp